بمب بکام در جام ملت های اروپا می ترکد

بمب بکام در جام ملت های اروپا می ترکد

بمب بکام در جام ملت‌های اروپا می‌ترکد

آفتاب نیوز :

دیوید بکام قراردادی با علی اکسپرس AliExpress، پلتفرم خرده فروشی آنلاین که متعلق به غول فناوری چینی علی بابا است، امضا کرده تا سفیر جهانی این برند در مسابقات یورو 2024 باشد.

علی اکسپرس در ماه مارس با یوفا در پلتفرم تجارت الکترونیک انحصاری به توافق رسید و بر اساس این قرارداد، بکام چهره تبلیغاتی کمپین «Score More» پلتفرم علی اکسپرس خواهد بود که در طول بازی ها پخش خواهد شد. دیوید بکام گفت: «علی اکسپرس با اهدای جوایز بزرگ به هواداران در حین انجام بازی ها در زمین، به آن ها کمک می کند تا در تابستان امسال به یورو 2024 نزدیک تر شوند.»

یوروی تابستانی امسال پس از المپیک و پارالمپیک پاریس، بزرگترین رویداد ورزشی سال خواهد بود. این تورنمنت از 14 ژوین تا 14 جولای در 10 شهر از جمله مونیخ و هامبورگ برگزار می شود و در مجموع 2.7 میلیون بلیت در دسترس هواداران خواهد بود. علی اکسپرس به دیگر شرکت های بزرگ چینی که اسپانسر یورو هستند، از جمله سازنده خودرو های الکتریکی BYD و غول الکترونیکی Vivo پیوسته و این شرکت چینی میزان پرداختی به کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس را اعلام نکرد.

بکام از زمان آویختن کفش های فوتبالش در بیش از یک دهه پیش، چهره تبلیغاتی مجموعه ای از برند ها و رویداد های ورزشی مهم بوده و بر اساس فهرست ثروتمند های ساندی تایمز، او و همسرش ویکتوریا مجموعا 455 میلیون پوند (581.6 میلیون دلار) ثروت دارند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بمب بکام در جام ملت های اروپا می ترکد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بمب بکام در جام ملت های اروپا می ترکد"، کلیک کنید.