بوی عطر لانکوم لاویه بل

عطر لانکوم لاویه بل ادو پرفیوم زنانه، در سال 2012 متولد شد. برند فرانسوی لانکوم از شاهکار جدید خود به نام عطر زنانه لا وی ابل پرده برداشت. عطر زنانه لاویه بل، خیلی زود بعد از معرفی اش توسط برند لانکوم توانست به یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین عطر های زنانه ی دنیا تبدیل شود. چهره ی تبلیغاتی این عطر، جولیا رابرتز، بازیگر مطرح و دوست داشتنی هالیوود است.

بوی عطر لانکوم لاویه بل

عطری که جهان را زیباتر می کند!

بی شک در هر جمعی همه اسم عطر شما را خواهند پرسید. بعد از استفاده از ادکلن bella vista که شما مهمانی را ترک کنید، بوی شما در خاطرها خواهند ماند. شما خواهید دید که به سبب جاذبه ی این عطر افراد زیادی در مهمانی اسم عطر شما را جویا میشوند. زیرا مسحور رایحه ی آن شده اند!جهان آینده جهانی ست که توسط زنان نیز پذیرفته می شود، نه یک جهان تحمیل شده! انتخاب زندگیِ شخصی و پر کردن آن از عشق، مهربانی و زیبایی.

لانکوم مدتهاست که این اعتقاد را در شرکت خود تقویت کرده است. کمپانی امروز آن را در قالب خلق یک عطر استثنایی با تمامی زنان دنیا به اشتراک می گذارد. عطری زنانه که نمایانگر شادی و خوشبختی و زیبایی طبیعی ست. لویه است بل، ادکلنی که زندگی را زیباتر می کند. فارغ از تمام محدودیت ها و مشکلات زندگی این عطر نوعی چشم انداز از زندگیست، که از لذت بردن از چیزهای کوچک الهام گرفته است.

داستان رایحه و شیشه ی شاهکار عطر لانکوم لویه بل

فرمول نهایی نتیجه ای ست که پس از سه سال مشروط و 5000 نسخه بدست آمده است. بازیگر نقش اول این عطر گل زنبق است. رایحه ی ادکلن لانکوم لاویه بل، به صورت غالب از نت های وانیل، پرالین (بادام سوخته) و نعناع هندی (پچولی) تشکیل شده است. این نت ها رایحه ای گلی، شیرین و خوشمزه را به این عطر بخشیده اند. در نهایت رایحه ای مانند شکلات داغ را در هوا پخش می کند. رایحه ای بینهایت لطیف، دوست داشتنی و همانقدر مجذوب کننده!

عطر لانکوم لاویه بل دارای رایحه ای گرم و شیرین است و ماندگاری و پخش بوی فوق العاده بالایی دارد. در بین تمام عطر های زنانه این ادکلن بی نظیر و بی رقیب است. لاویه بل از عطر هایی ست که عموما هر کسی بعد از لمس کردن رایحه ی خوشش به آن علاقه مند می شود. چه گزینه ی مناسب تر از این عطر خارق العاده برای هدیه دادن؟!

اگر شما هم طرفدار برند لانکوم هستید، بی شک پاپریا به شما خرید عطر اورجینال را پیشنهاد می کند. رضایت شما هدف اصلی مجموعه پاپریاستمفهوم عطر لاوی است بل لانکوم بر اساس ایده ای از زیبایی های طبیعی و ساده متمرکز است. یک نوع دورنمایی بر زندگی و الهام گرفته از لذّت و خوشی در چیزهای کوچک است.

عطر لاوی است بل لانکوم | زندگی زیباست

لانکوم لاوی است بل زنانه، نوعی نگاه به زندگی است که از شادی و لذت در چیزهای کوچک الهام گرفته شده است. مفهوم این عطر با ایده زیبایی طبیعی و ساده و انتخاب دیدگاه شادی گره خورده است.

 ترکیبات، گروه بویایی و ساختار عطر لاوی است بل لانکوم

رایحه وانیل، نعنا هندی، گل یاس، زنبق و شکوفه پرتقال به کار رفته در لاوی است بل همچنین رایحه تلخ بادام به راحتی در میان ترکیباتش قابل استشمام می باشد. این محصول زنانه سرشار از شادی، لذّت، فریبندگی و هیجان و شور و شوق است که اطرافیان هم آنرا حتماً درک خواهند کرد.با استفاده از  ماسک مو کراتین ویتابلا دیگر خبری از موهای خشک و وز  نخواهد بود.

رایحه عاشقانه، سکسی و اغواکننده این عطر مورد پسند اکثر کاربران و خریداران این محصول قرار گرفته است.

نُـت های این عطر جذاب زنانه | عاشقانه و اغواکننده

نُـت اولیه: انگور فرنگی سیاه، گلابی

نُـت میانی: زنبق، یاس، شکوفه پرتقال

نُـت پایه: وانیل، دانه تونکا، پرالین، نعناع هندی

ماندگاری و پخش بوی عطر لاوی است بل لانکوم | زیبا و دلربا

ماندگاری عطر لاوی است بل لانکوم با داشتن رایحه ای گلدار، میوه ای، خوراکی بالا و پخش بوی آن فوق العاده می باشد. این عطر زنانه مناسب برای ماه های سرد سال و یا میهمانی های نیمه رسمی شبانه است.

پیشنهاد چند عطر برای خانم هایی که عطر لاوی است بل لانکوم را میپسندند

با توجه به نُـت های این عطر و نظرات مشتریان و همراهان عزیز، ماه 24 به این تجربه رسیده که عطرهای زیر را به عزیزانی که عطر لاویه است بل لانکوم را میپسندند پیشنهاد کند:

تجربه خرید کاربران

عطری ک خودم عاشقش شدمه یعنی محشره بوی وانیل وشیرینی میده.بوش دیوانه کنندس.یعنی محاله وارد جایی شید وکسی مجذوب عطرتون نشه!??

سفارشم رسید مثل همیشه عالی. قیمت عالی. کیفیت عالی. ارسال سریع و عالی . شیشه عطرهای عالی و زیبا.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که با یکسری از عطرها دچار عطسه و سردرد شده باشید، این حساسیت و داشتن آلرژی ربطی به برند و قیمت عطر ندارد. هر رایحه و گروه بویایی می تواند برای هر یک از شما عزیزان حساسیت زا باشد. ماکسیمم در هر عطر حدود 14 مواد شیمیایی وجود دارد که هر کدام از این مواد می تواند به نوعی برای شما ناراحتی و حساسیت ایجاد کند.

افرادی که دچار بیماری هایی مثل آسم یا سایر بیماری های تنفسی هستند بیشترنسبت به بوی عطر و ادکلن ها واکنش نشان می دهند. جالب است بدانید یک در میلیون اتفاق میوفتد تا کسی دچار حساسیت به عطر باشد. از محصولات  ویتابلا ضد آفتاب آن برای پوست های حساس هم قابل استفاده است.

زمانی که در مکانی بسته با بوی عطر نفر مقابلتان دچار سر درد یا آبریزش بینی شدید و ماندن در آن جا برایتان آزار دهنده شد متوجه می شوید که به آن عطر حساسیت و آلرژی دارید در اینجا می توان فهمید که داشتن آلرژی به یک عطر کاملا به شخص و بوجود داشتن ترکیبی خاص  در آن عطر بستگی دارد. برخی از عطر ها فقط در تنفس شما اختلال ایجاد می کنند و برخی هم باعث می شوند بدن شما بیرون بریزد و پوستتان دچار خارش و سوزش شود. حساسیت به بوی عطر می تواند خیلی مشکل ساز بوده و شما را به حدی برساند که دچار بیماری هایی نظیر میگرن و مشکلات تنفسی شوید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بوی عطر لانکوم لاویه بل" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بوی عطر لانکوم لاویه بل"، کلیک کنید.