تاکید امیرعبداللهیان بر استمرار تعامل عالی بین وزارت خارجه و مجلس دوازدهم

تاکید امیرعبداللهیان بر استمرار تعامل عالی بین وزارت خارجه و مجلس دوازدهم

حسین امیرعبداللهیان در این پیام تصریح کرد: به همراه برخی از معاونین و همکارانم میزبان اعضای محترم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی بودیم.

وی افزود: ضمن دریافت نظرات نمایندگان محترم به ارایه گزارشی از عملکرد دستگاه دیپلماسی در تحولات بین المللی و منطقه ای و همچنین پیگیری راهبردها و برنامه ها پرداختم و در ادامه بر استمرار تعامل عالی میان وزارت امور خارجه و مجلس شورای اسلامی در دوره آتی تاکید شد.

امیرعبداللهیان ادامه داد: در پایان از زحمات نمایندگان محترم در دوره اخیر قدردانی شد و برای ایشان از خداوند متعال، توفیقات روزافزون مسیلت کردم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تاکید امیرعبداللهیان بر استمرار تعامل عالی بین وزارت خارجه و مجلس دوازدهم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تاکید امیرعبداللهیان بر استمرار تعامل عالی بین وزارت خارجه و مجلس دوازدهم"، کلیک کنید.