سالار عقیلی در فدراسیون گلف!

سالار عقیلی در فدراسیون گلف!

به گزارش خبرگزاری لیجار؛ روابط عمومی فدراسیون گلف نوشت: سالار عقیلی، از مفاخر موسیقی و هنر آواز کشور با قبول دعوت از سوی مهرداد جمشیدی، دبیرکل فدراسیون و سرپرست انجمن وودبال طی حکمی از سوی حمید عزیزی رییس فدراسیون و عضو هییت اجرایی کمیته ملی المپیک بعنوان عضو هییت رییسه انجمن وودبال منصوب شد.

مراسم اهدای حکم این هنرمند در کمیته ملی المپیک پس از بازدید از موزه و با حضور سید مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک، حمید عزیزی رییس فدراسیون گلف و عضو هییت اجرایی کمیته ملی المپیک، محمدمهدی سعیدی نایب رییس فدراسیون آسیایی وودبال و مهرداد جمشیدی دبیرکل فدراسیون و سرپرست انجمن وودبال صورت پذیرفت.

همچنین، دیگر اعضای هییت اجرایی، مهدی گودرزی و علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال در این مراسم حضور داشتند.

سالار عقیلی در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از پذیرش این دعوت از سوی وودبال و آرزوی موفقیت برای رشد و توسعه این رشته جذاب، حمایت خود را از وودبال اعلام کرد.

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سالار عقیلی در فدراسیون گلف!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سالار عقیلی در فدراسیون گلف!"، کلیک کنید.