سند رایگان شدن درمان کودکان زیر 7 سال رونمایی شد

سند رایگان شدن درمان کودکان زیر 7 سال رونمایی شد

با حضور وزیر بهداشت از سند رایگان شدن درمان کودکان زیر 7 سال و همچنین واکسن های پنوموکوک و روتاویروس رونمایی شد.

به گزارش لیجار، دکتر بهرام عین الهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستور تزریق واکسن های پنوموکوک و روتاویروس به ترتیب در هفت و دو استان کشور را صادر کرد.

وی گفت: سبد واکسیناسیون کودکان با اضافه شدن دو واکسن روتاویروس و پنوموکوک تکمیل می شود.

همچنین امروز پوستر درمان رایگان کودکان کمتر از هفت سال توسط وزیر بهداشت، معاونان بهداشت و درمان وزارت بهداشت و مدیرعامل بیمه سلامت ایران رونمایی شد.

دکتر حسن ملکی زاده – رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در آیین رونمایی از واکسن های پونوموکوک و روتاویروس که صبح یکشنبه، 23 اردیبهشت همزمان با آیین افتتاحیه «پویش ملی کودک سالم، ایران سلامت» برگزار شد، در ارتباط ویدیویی اظهار کرد: رایگان شدن خدمات درمانی کودکان کمتر از 7 سال و تزریق واکسن های پنوموکوک و روتاویروس گامی موثر در نظام سلامت به حساب می آید.

وی ادامه داد: 2192 نوزاد کمتر از دو ماه داریم که واکسن توزیع شده و تزریق واکسن های پنوموکوک و روتاویروس آغاز می شود. امیدواریم بتوانیم خدمات سلامت را به طور کامل ارایه دهیم.

  پایان خبر لیجار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سند رایگان شدن درمان کودکان زیر 7 سال رونمایی شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سند رایگان شدن درمان کودکان زیر 7 سال رونمایی شد"، کلیک کنید.