نرخ پیشنهادی پلیس در مورد جرایم رانندگی با نرخ دولت تفاوت دارد

نرخ پیشنهادی پلیس در مورد جرایم رانندگی با نرخ دولت تفاوت دارد

سردار سید تیمور حسینی رییس پلیس راهور فراجا در گفت وگو با خبرنگار گفت: در مورد افزایش جرایم کماکان منتظر هستیم از طرف دولت نرخ جدید ابلاغ و اعلام شود.

وی درباره میزان دقیق نرخ جرایم رانندگی گفت: نمی توان فعلاً چیزی گفت و باید منتظر ابلاغ دولت باشیم و نرخ پیشنهادی پلیس و دولت تفاوت هایی دارد که در الان شرف تصویب است.

وی در خصوص زمام اجرایی شدن افزایش نرخ جرایم رانندگی گفت: در ابلاغ جرایم بیش از یک ماه است که تاخیر ایجاد شده و بنا بود که از 20 فرودین ماه توسط دولت موضوع ابلاغ شود که هنوز نشده و همچنان منتظر ابلاغ توسط دولت هستیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نرخ پیشنهادی پلیس در مورد جرایم رانندگی با نرخ دولت تفاوت دارد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نرخ پیشنهادی پلیس در مورد جرایم رانندگی با نرخ دولت تفاوت دارد"، کلیک کنید.