پروین خیال اوسمار را راحت کرد؛قهرمانیم

پروین خیال اوسمار را راحت کرد؛قهرمانیم

به گزارش خبرگزاری لیجار؛علی پروین، امروز (یک شنبه) در تمرین پرسپولیس حضور پیدا کرد. او در جریان این حضور گفتگویی هم با اوسمار لوس ویرا داشت. وی ضمن تمجید از عملکرد و شجاعت سرمربی برزیلی تیم، بازیکنان و بازی رو به جلو و تهاجمی پرسپولیس، عنوان کرد: پرسپولیس خیلی خوب پیش آمده است و اگر با همین فرمان، دو بازی بعدی را با همین تعصب و جنگندگی پشت سر گذاشته شود، ان شاءالله که قهرمانی نصیب تیم می شود.

وی با اشاره به این که بازیکنان، بزرگی خود را به همه نشان دادند، ادامه داد: همه ما به این تیم و بچه ها افتخار می کنیم. حالا ابتکار عمل دست پرسپولیس است و همه چیز دست خود ما خواهد بود. باید با تمرکز بالا برای پیروزی در دو بازی بعدی حاضر شد تا غافلگیری پیش نیاید.

251 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پروین خیال اوسمار را راحت کرد؛قهرمانیم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پروین خیال اوسمار را راحت کرد؛قهرمانیم"، کلیک کنید.