پیروزی الوحده با درخشش نوراللهی/ احمد نور دومین گلزن برتر الوحده

پیروزی الوحده با درخشش نوراللهی/ احمد نور دومین گلزن برتر الوحده

به گزارش خبرنگار لیجار، تیم های فوتبال الوصل و الوحده در هفته بیست و سوم لیگ امارات امروز دوشنبه 24 اردیبهشت به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری 4 بر یک الوحده به پایان رسید تا الوحده 41 امتیازی شود و در رده سوم جدول قرار گیرد.

احمد نوراللهی هافبک ایرانی الوحده در این بازی درخشید و توانست دو گل از 4 گل تیمش را به ثمر برساند، «عمر خربین» و «کروسپکی» دو گل دیگر الوحده را در این بازی وارد دروازه الوصل کردند. با دو گلی که نوراللهی در این بازی به ثمر رساند، 6 گله شد و پس از عمر خربین دومین گلزن برتر این تیم شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیروزی الوحده با درخشش نوراللهی/ احمد نور دومین گلزن برتر الوحده" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیروزی الوحده با درخشش نوراللهی/ احمد نور دومین گلزن برتر الوحده"، کلیک کنید.