آمریکا ارسال کمک ها به غزه از طریق اسکله نظامی را متوقف کرد

آمریکا ارسال کمک‌ها به غزه از طریق اسکله نظامی را متوقف کرد

دو مقام آمریکایی با اشاره به اینکه بخشی از اسکله نظامی آمریکا در غزه دچار شکستگی شده و موقتاً غیرقابل استفاده شده است، اعلام کردند که ارسال کمک از طریق این اسکله به غزه متوقف شده است.

به گزارش لیجار، این مقامات آمریکایی که نمی خواستند نام شان فاش شود اعلام کردند که احتمالاً وضعیت بد آب و هوا دلیل این شکستگی بوده است.

آن ها اعلام نکردند که میزان این شکستگی تا به چه حد بوده و درخصوص مدت زمان لازم برای ازسرگیری فعالیت اسکله گمانه زنی نکردند.

یک سخنگوی برنامه جهانی غذا اعلام کرده که سازمان ملل متحد از زمان آغاز به کار این اسکله، 137 کامیون حامل کمک های انسانی معادل 900 تن را از طریق این اسکله جا به جا کرده است.

پایان خبر لیجار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمریکا ارسال کمک ها به غزه از طریق اسکله نظامی را متوقف کرد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمریکا ارسال کمک ها به غزه از طریق اسکله نظامی را متوقف کرد"، کلیک کنید.