اجرای طرح گشت‌های پیشگیری از غرق شدگی در خوزستان

اجرای طرح گشت‌های پیشگیری از غرق شدگی در خوزستان

به گزارش خبرنگار لیجار، امید جشان زاده جمعه شب در گفت و گویی رسانه‌ای بیان کرد: برای نخستین بار از ابتدای امسال طرح گشت‌های پیشگیری از حوادث غرق شدگی در رودخانه‌ها و منابع آبی استان در حال اجرا است و ناجیان غریق در این طرح با تمام توان در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: با اقدامات انجام شده میزان حوادث ناشی از غرق شدگی در استان خوزستان نسبت به سال گذشته روند کاهشی داشته است. در صورت حمایت و همکاری دستگاه‌های مربوطه که قانونا باید مشارکت کنند میزان کنترل و پیشگیری از حوادث وضعیت بهتری خواهد داشت.

رئیس هیأت نجات غریق خوزستان عنوان کرد: همچنین باید فرهنگ استفاده از رودخانه‌ها و آب‌های آزاد توسط شهروندان رعایت شود و از شنا کردن در مناطق ممنوعه خودداری کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرای طرح گشت‌های پیشگیری از غرق شدگی در خوزستان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرای طرح گشت‌های پیشگیری از غرق شدگی در خوزستان"، کلیک کنید.