احداث و آسفالت 21 کیلومتر از راه های روستایی گیلان

احداث و آسفالت 21 کیلومتر از راه های روستایی گیلان

لیجار/گیلان سرپرست اداره توسعه راه های فرعی و روستایی گیلان گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 20 کیلومتر از راه های روستایی و فرعی استان گیلان احداث، آسفالت و روکش آسفالت شد.

نیما شفقی امروز، 12 خردادماه در جمع خبرنگاران از احداث و روکش آسفالت بیش از 21 کیلومتر از راه های روستایی و فرعی استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون برای اجرای پروژه های احداث، آسفالت و روکش آسفالت راه های روستایی و فرعی استان 600 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: این 21 کیلومتر شامل راه روستاهای بالای 20 خانوار در محورهای روستایی و فرعی تحت حوزه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوده که احداث و آسفالت شده است.

سرپرست اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه سه دستگاه ابنیه فنی نیز طی این مدت در محورهای روستایی احداث شده است، گفت: ایمن سازی راه های روستایی و فرعی از دیگر اقدامات انجام شده است.

شفقی اضافه کرد: 40 کیلومتر از راه های روستایی در استان آماده آسفالت است که به محض تخصیص اعتبار طی ماه های آینده به بهره برداری خواهد رسید.

پایان خبر لیجار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "احداث و آسفالت 21 کیلومتر از راه های روستایی گیلان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "احداث و آسفالت 21 کیلومتر از راه های روستایی گیلان"، کلیک کنید.