احضار حافظ منافع کانادا و ابلاغ پیام اعتراض شدید ایران

احضار حافظ منافع کانادا و ابلاغ پیام اعتراض شدید ایران

به گزارش لیجار از لیجار، در پی اقدام خصمانه دولت کانادا در تروریستی توصیف کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روز پنجشنبه سفیر ایتالیا در تهران که مسئولیت حفاظت از منافع کانادا را بر عهده دارد، توسط مدیرکل آمریکا به وزارت امور خارجه فراخوانده شد.

در این فراخوان، اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران به اقدام غیرقانونی و خلاف حقوق بین‌الملل دولت کانادا به حافظ منافع این کشور ابلاغ و ضمن هشدار نسبت به تبعات این اقدام، بر حق ایران در اتخاذ تدابیر لازم و اقدامات متقابل تاکید شد.

سفیر ایتالیا گفت: مراتب را سریعا به دولت کانادا منعکس خواهد کرد.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "احضار حافظ منافع کانادا و ابلاغ پیام اعتراض شدید ایران" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "احضار حافظ منافع کانادا و ابلاغ پیام اعتراض شدید ایران"، کلیک کنید.