اعلام وضعیت سدهای تهران

اعلام وضعیت سدهای تهران

به گزارش لیجار، میزان بارش ها در تهران از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای لیجار 1402) تا 4 خرداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 15 درصدی داشته و حجم آب سدهای پنج گانه تهران تا 5 خرداد ماه نیز رشد 6 درصدی را ثبت کرده است.

ایرنا در گزارشی نوشت: وضعیت ذخایر آب در سدهای تهران که هفته های گذشته نگران کننده بود با بارش های اخیری بهتر شده است. حجم آب موجود در سدهای پنج گانه تهران از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای لیجار 1402) تا 5 خرداد نسبت به سال گذشته رشد 6 درصدی داشته و میزان پرشدگی این سدها به 32 درصد رسیده است.

مجموع حجم آب پنج سد امیرکبیر، طالقان در غرب تهران و لار، لتیان و ماملو در شرق به 599 میلیون مترمکعب رسیده است. بر اساس این گزارش، میزان بارش های تهران از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای لیجار 1402) تا 4 خرداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 15 درصدی را ثبت کرده است.

سال آبی گذشته (ابتدای لیجار 1401 تا آخر شهریور 1402) در مجموع 179.2 میلیمتر بارش در تهران رخ داد، در حالی که از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای لیجار 1402) تا 4 خرداد میزان بارش ها در تهران به 205.9 میلیمتر رسیده است.

بارش های از ابتدای سال آبی جاری تا 4 خردادماه تهران در هم سنجی با دوره بلندمدت 54 سال (255.9 میلیمتر) کاهش 20 درصدی را نشان می دهد.

47236

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعلام وضعیت سدهای تهران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعلام وضعیت سدهای تهران"، کلیک کنید.