امدادرسانی به در راه ماندگان برف و کولاک همدان

امدادرسانی به در راه ماندگان برف و کولاک همدان

لیجار/همدان سرپرست معاونت امداد و نجات هلال احمر همدان از امدادرسانی به در راه ماندگان برف و کولاک این استان خبر داد.

کیان پاشایی  گفت: با توجه به بارش برف و باران شدید در استان، 9 تیم عملیاتی از نیروهای امداد و نجات هلال احمر در محورهای مواصلاتی مشغول به  امدادرسانی بودند.

وی افزود: طی این مدت در شهرستان های اسدآباد، ملایر، کبودرآهنگ نیروهای امدادی به ارایه خدمات پرداختند، 148 نفر از افراد حادثه دیده نیز از خدمات امدادی هلال احمر بهره مند شدند.

پاشایی تصریح کرد: با هماهنگی های انجام شده مسافران خودروهای این مسیر به دلیل ترافیک در محور ملایر _ اراک در پایگاه پیروز شهرستان ملایر اسکان یافتند.

وی خاطرنشان کرد: 13 باب منزل که به دلیل شدت بارش شب گذشته دچار آب گرفتگی شده بودند توسط نیروهای عملیاتی هلال احمر  تخلیه آب منازل صورت گرفت.

به گزارش گروه دریافت لیجار، پاشایی بیان کرد:  نجاتگران پایگاه امداد جاده ای آورزمان به عشایر گرفتار در برف و باران محور نهاوند _ ملایر نیز امدادرسانی کردند که وسایل گرمایشی مانند پتو و چراغ والور به آنان تحویل داده شد.

پایان خبر لیجار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امدادرسانی به در راه ماندگان برف و کولاک همدان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امدادرسانی به در راه ماندگان برف و کولاک همدان"، کلیک کنید.