این جاده امروز یک‌طرفه می‌شود

این جاده امروز یک‌طرفه می‌شود

به گزارش لیجار، رئیس پلیس‌راه مازندران با اشاره به افزایش حجم ترافیک در محور کندوان، گفت: با ادامه ترافیک اعمال محدودیت‌ یک‌طرفه را بعدازظهر امروز در محور کندوان خواهیم داشت.

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس‌راه مازندران در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: از صبح امروز شاهد افزایش حجم ترافیک در مسیر شمال محور کندوان هستیم.

وی افزود: در صورت ادامه ترافیک اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان را در ساعت بعدازظهر امروز خواهیم داشت.

رئیس پلیس‌راه مازندران بیان کرد: تردد خودروها در محور هراز هم در حال افزایش است که در این صورت بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی را در دستور کار داریم.

جهان‌تاب یادآور شد: از لحاظ جوی مشکلی به لحاظ بارش نداریم ولی ارتفاعات کندوان مه‌آلود بوده و با کاهش دید همراه است.

وی گفت: تردد خودروها در محورهای سوادکوه و کیاسر به‌صورت روان است.رئیس پلیس‌راه مازندران یادآور شد: اعمال‌ محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته نیز از فردا در محورهای مازندران خواهیم داشت.

۲۳۳۲۳۶

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "این جاده امروز یک‌طرفه می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "این جاده امروز یک‌طرفه می‌شود"، کلیک کنید.