بخشش محکوم‌ به قصاص پس از ۳۰ سال در اهواز

بخشش محکوم‌ به قصاص پس از ۳۰ سال در اهواز

لیجار/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از صرف‌نظر اولیای دم مقتول پس از ۳۰ سال از قصاص و رهایی مقتول خبر داد.

صادق جعفری چگنی با اعلام این خبر اظهار کرد: این محکوم به مدت ۳۰ سال تمام در زندان به سر می‌برد و با توجه به عدم اجرای حکم وی تاکنون و ضرورت تعیین تکلیف محکومان به قصاص، پرونده وی برای صلح و سازش پیگیری شد.

به گزارش لیجار به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی ادامه داد: پس از گذشت یک سال و برگزاری جلسات متعدد در دادسرای اهواز و شعبه ویژه حل اختلاف عشایر استان خوزستان، اولیای دم به اخذ دیه و گذشت از قصاص رضایت دادند و شرایط آزادی این محکوم علیه پس از ۳۰ سال فراهم شد.

جعفری چگنی با قدردانی از تلاش شیوخ و بزرگان گفت: ایجاد صلح و سازش میان طرفین دعوا، فرهنگ شایسته‌ای است که نیاز به تقویت و توسعه دارد و چنانچه در جای خود و به‌موقع از آن استفاده شود، می‌توان از بسیاری جرائم خشن مانند نزاع و قتل و توسعه اختلافات، پیشگیری کرد. 

پایان خبر لیجار 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بخشش محکوم‌ به قصاص پس از ۳۰ سال در اهواز" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بخشش محکوم‌ به قصاص پس از ۳۰ سال در اهواز"، کلیک کنید.