برسی بال هد عکاسی ونگارد Vanguard Alta BH-250 Ball Head

نقدر و برسی

برسی بال هد عکاسی ونگارد Vanguard Alta BH-250 Ball Head

بال هد عکاسی ونگارد Vanguard Alta BH-250 Ball Head

سر توپ Vanguard Alta BH-250 از Vanguard یک هد 567 گرمی از سری Arca است که می تواند دوربین ها و لنزهایی با وزن حداکثر 20 کیلوگرم را پشتیبانی کند. داخل صفحه یک چفت مانند سنجاق تعبیه شده است که در صورت باز شدن گیره صفحه از سر خوردن جلوگیری می کند. این سر توپ 11.7 سانتی متری دارای سه دکمه کنترل جداگانه است. دکمه قفل اصلی حرکت توپ را کنترل می کند، دکمه کنترل اصطکاک بر اساس سطح راحتی شما مقاومت توپ را افزایش یا کاهش می دهد و دکمه سوم سر توپ را فعال می کند. برای حرکت کامل 360 درجه.

با یک شکاف بریده شده در کنار، به دوربین نصب شده اجازه می دهد تا در زاویه عمودی 90 درجه حرکت کند. نصب سر توپ روی سه پایه با پیچ 3/8 اینچ – 16 آسان است، اما یک آداپتور 1/4 اینچ – 20 برای آن سه پایه هایی با پیچ کوچکتر در نظر گرفته شده است. علاوه بر بال، یک کفش سرعت V2 QS-60 نیز گنجانده شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی بال هد عکاسی ونگارد Vanguard Alta BH-250 Ball Head" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی بال هد عکاسی ونگارد Vanguard Alta BH-250 Ball Head"، کلیک کنید.