برسی تک پایه مانفرتو Manfrotto MPOFFROADM-BH Off Road به همراه بال هد

نقدر و برسی

برسی تک پایه مانفرتو Manfrotto MPOFFROADM-BH Off Road به همراه بال هد

تک پایه مانفرتو Manfrotto MPOFFROADM-BH Off Road به همراه بال هد

مونوپاد آف رود Manfrotto MPOFFROADM-BH با سر بال

این مونوپاد سر توپی با طراحی کاملا جدید با کارایی بالا و وزن سبک دارای میله 3 تکه از ترکیب فایبرگلاس و رزین مخصوص برای استحکام بیشتر می باشد. با وزن تنها 120 گرم، تا زمانی که به آن نیاز نداشته باشید، به سختی متوجه خواهید شد که وجود دارد. با طول 32 سانتی متر در حالت بسته و 90 سانتی متر در حالت باز، جمع و جور و ایده آل برای استفاده در تمام شرایط کاری است.

سفارش خرید لنز و کیف دوربین روی تصویر دیجیتال کلیک کنید.

این مونوپاد تلسکوپی دارای یک سر توپ آلومینیومی فشرده است و می تواند با هر CSC فشرده یا فشرده استفاده شود. دوربین اکشن این فوق العاده جمع و جور و سبک است و امکان عکاسی در حالت عمودی را فراهم می کند. دارای مچ بند. با قابلیت بستن آسان مچ دست بدون جهت، ایمن تر است.

هر لحظه را ثبت کنید و ماجراجویی خود را با مونوپاد Manfrotto Off Road Medium Head به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی تک پایه مانفرتو Manfrotto MPOFFROADM-BH Off Road به همراه بال هد" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی تک پایه مانفرتو Manfrotto MPOFFROADM-BH Off Road به همراه بال هد"، کلیک کنید.