برسی سه پایه عکاسی بنرو (MeFOTO C1350Q1G Camera Tripod (Green

نقدر و برسی

سه پایه عکاسی بنرو (MeFOTO C1350Q1G Camera Tripod (Green

ویژگی های سه پایه کیت سفری فیبر کربنی MeFOTO RoadTrip

کیت سه پایه سفری فیبر کربنی MeFOTO C1350Q یک سه پایه محکم و جمع و جور است که تا 156.5 سانتی متر گسترش می یابد، تا 8 کیلوگرم را پشتیبانی می کند و تا 39.1 سانتی متر تا می شود.

پایه‌های سه‌پایه را می‌توان به‌طور مستقل با توقف‌های زاویه‌ای دو حالته باز کرد. یک قلاب فنری در شکافی در پایین ستون مرکزی قرار دارد که به شما این امکان را می‌دهد که یک جسم سنگین را برای ثبات بیشتر از آن آویزان کنید.

سر کروی دارای قفل های سر و تشت جداگانه، نشانگر تشت 360 درجه و حباب تراز یکپارچه است. یک صفحه آزادساز سریع سازگار با Arca با پیچ دوربین 1/4 اینچ – 20، همراه با یک کیف حمل بادوام با بند شانه برای نگهداری و حمل و نقل همراه است.

قابلیت کشش تا 156.5 سانتی متر

MeFoto RoadTrip دارای 5 بخش پایه است و به بیش از 156.5 سانتی متر می رسد.

تحمل وزن تا 8 کیلوگرم

وزن آن تنها 1.4 کیلوگرم است، اما به اندازه کافی قوی است تا از یک دوربین DSLR با اندازه کامل پشتیبانی کند. همچنین یک انتخاب ایده آل برای دوربین های بدون آینه است.

به مونوپاد تبدیل می شود

پایه متحرک و ستون مرکزی ترکیب شده و یک مونوپاد را تشکیل می دهند.

جمع و جور و فشرده

پایه های سه پایه قابل چرخش و تا شدن 180 درجه است. این سه پایه مسافرتی فقط تا 39.1 سانتی متر جمع می شود و می تواند در یک کوله پشتی یا چمدان جا شود.

وزن سبک

دوربین‌ها سبک‌تر و کوچک‌تر می‌شوند و سه‌پایه شما هم همین‌طور.

زاویه پا دو حالته

برای اندازه گیری بیشتر انعطاف پذیری، پایه های سه پایه را می توان به طور مستقل در دو زاویه مختلف در جای خود ثابت کرد تا عکسبرداری در فضاهای تنگ، در زمین های ناهموار یا در زوایای کم امکان پذیر شود.

دسته فوم روی پایه مونوپاد

راحتی و ایمنی را در استفاده طولانی مدت تضمین می کند.

ستون مرکزی سریع

برای تنظیم سریع از یک سیستم قفل پیچشی مشابه پاها استفاده می کند.

قلاب مقعر ستون مرکزی

یک قلاب فنری فرورفته که در پایین ستون مرکزی قرار دارد به شما امکان می دهد برای ثبات بیشتر یک جسم سنگین را از مرکز ثقل سه پایه آویزان کنید.

پایه پنج تکه

برای طراحی فشرده و طیف وسیعی از تنظیمات ارتفاع

دستگیره های قفل لاستیکی چرخشی سریع با سیستم ضد چرخش پایه

دستگیره های قفل لاستیکی MeFoto به همراه پایه های ضد چرخش امکان راه اندازی سریع و بدون لرزش و مقاومت در برابر آب و هوا و گرد و غبار را فراهم می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی سه پایه عکاسی بنرو (MeFOTO C1350Q1G Camera Tripod (Green" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی سه پایه عکاسی بنرو (MeFOTO C1350Q1G Camera Tripod (Green"، کلیک کنید.