برسی سه پایه عکاسی مانفروتو Manfrotto MK290DUA3-3W

نقدر و برسی

سه پایه عکاسی مانفروتو Manfrotto MK290DUA3-3W

سه پایه عکس Manfrotto MK290DUA3-3W

کیت سه پایه دوگانه Manfrotto 290 با سر سه طرفه 804 یک سه پایه بادوام و همه کاره است، این کیت خلاقانه هم کارایی بالایی دارد و هم کاملاً کاربردی است. این محصول را هم برای آماتورها و هم برای حرفه ای ها مناسب می کند. از ویژگی های طراحی ایستاده می توان به لوله های آلومینیومی روی پایه سه پایه 3 تکه اشاره کرد.

فروش ویژه دوربین حرفه ای و لوازم جانبی دوربین را می فروشم در عصر دیجیتال

ریخته گری در بالای لوله های Ino سفتی بیشتری ایجاد می کند و اهرم های قفل پایه آلومینیومی محکم قابل تنظیم هستند. این بدان معنی است که در صورت لزوم می توانید آنها را سفت کنید. بنابراین حتی پس از استفاده زیاد، می توانید این سه پایه هوشمند را محکم وصل کنید. علاوه بر این مکانیزم هوشمند 90 درجه ستون مرکزی به شما امکان انبساط عمودی یا افقی را می دهد و همچنین انعطاف و دوام بالایی دارید و از این سه پایه می توان برای عکاسی ماکرو، عکاسی صنعتی و عکاسی غذا استفاده کرد.

این پایه چند منظوره و همچنین کاربردی، دارای 4 موقعیت زاویه پا نیز می باشد. این بدان معناست که می‌توانید در حین کار برای فضای بیشتری به زمین نزدیک‌تر شوید و کف لاستیکی روی پاها بدون توجه به زمین، همه چیز را خوب و پایدار نگه می‌دارد. سر هوشمند 3 طرفه که به دنبال حداکثر کنترل قاب در هر 3 محور است و دسته های اهرمی جمع شونده باعث می شود در صورت تا شدن در کیف به راحتی جا شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی سه پایه عکاسی مانفروتو Manfrotto MK290DUA3-3W" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی سه پایه عکاسی مانفروتو Manfrotto MK290DUA3-3W"، کلیک کنید.