برسی سه پایه عکاسی هارمونی Harmony Universal T1 برای موبایل و دوربین

نقدر و برسی

سه پایه عکاسی هارمونی Harmony Universal T1 برای موبایل و دوربین

بررسی سه پایه تلفن همراه و دوربین هارمونی یونیورسال T1

سه پایه عکس هارمونی مدل T1 با امکان افقی شدن ستون مرکزی به حالت T show (کراس) مناسب برای عکاسی با موبایل و دوربین های بدون آینه یا DSLR های کوچک می باشد. (با توجه به وزن دوربین توصیه می شود از دوربین در حالت T استفاده نکنید.)

بدنه این سه پایه از آلومینیوم بسیار سبک ساخته شده که حمل آن را برای کاربران آسان می کند. ظرفیت بار این سه پایه 3 کیلوگرم می باشد، در قسمت پایین سه پایه از لاستیک های ضد لغزش برای جلوگیری از لیز خوردن روی سنگ و سرامیک استفاده شده است.

نگهدارنده تلفن همراه L شکل و سر بال کوچک این سه پایه را برای استفاده با هر تلفن همراهی که می تواند برای حالت افقی و عمودی استفاده شود، مناسب می کند.

حداقل ارتفاع این سه پایه T1 Harmony 57 سانتی متر و حداکثر ارتفاع 180 سانتی متر می باشد.

سر این سه پایه از نوع پان هد با دسته متوسط ​​برای حرکت تابه و شیب دار و همچنین دارای پیچ گیره برای حرکت افقی 90 درجه می باشد.

این سه پایه دارای پایه تلفن همراه، سر توپ کوچک، ریموت کنترل و کیف مخصوص می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی سه پایه عکاسی هارمونی Harmony Universal T1 برای موبایل و دوربین" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی سه پایه عکاسی هارمونی Harmony Universal T1 برای موبایل و دوربین"، کلیک کنید.