برسی سه پایه عکاسی ونگارد Vanguard Alta Pro 2+ 263AB100 Kit with Alta BH-100 Ball Head

نقدر و برسی

برسی سه پایه عکاسی ونگارد Vanguard Alta Pro 2+ 263AB100 Kit with Alta BH-100 Ball Head

سه پایه عکاسی ونگارد Vanguard Alta Pro 2+ 263AB100 Kit with Alta BH-100 Ball Head

کیت Vanguard Alta Pro 2+ 263AB100 با سر توپ Alta BH-100

این کیت سه پایه Vanguard Alta Pro 2+ 263AB100 این محصول از آلیاژ آلومینیوم Vanguard با وزن تحمل حدود 6.99 کیلوگرم، ارتفاع تاشو 73.7 سانتی متر ساخته شده است و شامل یک سر توپ Alta BH-100 است. هر پایه دارای 3 بخش است و همچنین دارای مکانیزم قفل پیچشی (برای جلوگیری از شکستگی) برای باز و بسته شدن سریع است.

سه‌پایه را می‌توان تا حداکثر ارتفاع 144 سانتی‌متر با ستون مرکزی پایینی یا تا 173 سانتی‌متر با باز شدن کامل ستون مرکزی افزایش داد. دارای پوشش های پلیمری روی دو پایه و پایه های لاستیکی است که به افزایش پایداری در سطوح مختلف کمک می کند.

برای انجام کارهای دقیق، ستون مرکزی با یک تکیه گاه که 90 درجه شیب به بالا یا پایین ایجاد می کند، به سه پایه متصل می شود که می تواند در جای خود قفل شود. علاوه بر این، ماژول ستون مرکزی امکان چرخش 360 درجه را فراهم می کند. با قابلیت فشار دادن و کشیدن ستون مرکزی در هر زمان، این حرکات شیب و چرخش به ستون مرکزی اجازه می دهد تا به عنوان بازوی پیشخوان قابل گسترش یا بوم دوربین استفاده شود. (به حالت متقاطع اجازه می دهد) این به دوربین نصب شده اجازه می دهد تا به راحتی به سمت یک شی بلند نشان داده شود و بر صحنه تسلط یابد، و دوربین را می توان به صورت عمودی روی سه پایه قرار داد. در حالی که پاها را می توان تا حداقل 27.2 سانتی متر افزایش داد که می توان از آن برای یک پایه کپی یا عکاسی ماکرو استفاده کرد. در حالی که کاربر سه پایه به راحتی پشت دوربین قرار می گیرد. برای اجسامی که روی زمین قرار دارند، می توان از ستون مرکزی برای به دست آوردن زوایای کم نیز استفاده کرد. همراه با کیف و بند حمل.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی سه پایه عکاسی ونگارد Vanguard Alta Pro 2+ 263AB100 Kit with Alta BH-100 Ball Head" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی سه پایه عکاسی ونگارد Vanguard Alta Pro 2+ 263AB100 Kit with Alta BH-100 Ball Head"، کلیک کنید.