برسی سه پایه عکاسی MeFOTO A0350Q0R (Red) به همراه هولدر نگهدارنده موبایل

نقدر و برسی

سه پایه عکاسی MeFOTO A0350Q0R (Red) به همراه هولدر نگهدارنده موبایل

کیت سه پایه مسافرتی MeFoto BackPacker یک سه پایه آلیاژ آلومینیومی قوی و سبک را ارائه می دهد که 130 سانتی متر طول دارد، تا وزن 4 کیلوگرم را تحمل می کند و در صورت تا شدن تا حدود 32 سانتی متر.

پایه های سه پایه را می توان به طور مستقل باز کرد، در حالی که دو پایه دیگر با زاویه بسته می شوند. یک قلاب فنری نیز در شکافی در پایین ستون مرکزی قرار دارد که به شما امکان می دهد برای ثبات بیشتر یک جسم سنگین را از آن آویزان کنید.

سر توپ دارای سر جداگانه، قفل صفحه، شاخص صفحه 360 درجه و سطح حباب یکپارچه است. در این کیت یک صفحه آزادسازی سریع Arca و یک پیچ دوربین 20-1/4 اینچی به همراه یک کیف حمل بادوام و بند شانه ای برای ذخیره سازی و قابل حمل وجود دارد.

فشرده

پایه های سه پایه را می توان وارونه کرد و 180 درجه تا کرد. این سه پایه مسافرتی در صورت تا شدن تنها 32 سانتی متر طول دارد و می تواند در یک کوله پشتی یا چمدان جا شود.

دو گوشه ایستاده پایه

برای انعطاف‌پذیری بیشتر، پایه‌های سه‌پایه را می‌توان به‌طور مستقل در دو زاویه مختلف در جای خود قفل کرد تا امکان عکس‌برداری در فضاهای تنگ، در زمین‌های ناهموار یا در زوایای کم دوربین را فراهم کند.

تنظیم سریع ستون مرکزی

برای راه اندازی سریع، سیستم قفل پیچشی به عنوان پایه استفاده می شود.

قلاب ستون وسط

در پایین ستون مرکزی یک قلاب فنری قرار دارد که به شما امکان می دهد برای ثبات بیشتر یک جسم سنگین را از آن آویزان کنید.

تنظیم سریع دسته قفل لاستیکی پیچ خورده با سیستم ضد چرخش روی پایه

دستگیره های قفل لاستیکی MeFoto با پایه های ضد چرخش امکان تنظیم سریع و بدون خطا را فراهم می کند و ضد آب و گرد و غبار است.

سر توپ دقیق و سازگار با سری س

سر توپ دو منظوره مقاوم با صفحه آزادسازی سریع سازگار با Arca

چرخش 360 درجه

پانورامای دقیق را می توان به راحتی با مقیاس چرخشی درجه بندی شده برای تراز دقیق تصویر ایجاد کرد.

سر جدا و قفل چرخان

دستگیره های قفل جداگانه تنظیم را آسان می کند.

سطح حباب یکپارچه

سطح حباب به شما امکان می دهد تنظیمات خوبی برای پانوراماهای بدون درز انجام دهید.

کیف حمل

هر سه پایه MeFoto با یک کیف حمل برای محافظت از آن ارائه می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی سه پایه عکاسی MeFOTO A0350Q0R (Red) به همراه هولدر نگهدارنده موبایل" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی سه پایه عکاسی MeFOTO A0350Q0R (Red) به همراه هولدر نگهدارنده موبایل"، کلیک کنید.