برسی سه پایه عکاسی MeFOTO A1350Q1 (Black)

نقدر و برسی

سه پایه عکاسی MeFOTO A1350Q1 (Black)

کیت سه پایه MeFoto A13501 کیت سه پایه مسافرتی MeFoto RoadTrip یک سه پایه آلیاژی آلومینیومی قوی و سبک را ارائه می دهد که تا 156.5 سانتی متر گسترش می یابد، حداکثر وزن 8 کیلوگرم را پشتیبانی می کند و تا می شود. طول آن 39.1 سانتی متر است. RoadTrip در واقع دو پایه دوربین در یک محصول (قابل تبدیل به یک پایه) است. پایه بالشتکی فوم قابل جابجایی به ستون مرکزی متصل می شود تا به یک مونوپاد با اندازه کامل تبدیل شود.

پایه های سه پایه را می توان به طور مستقل دراز کرد و در حالت عمودی دو موقعیت زاویه ای اصلی داشته باشد. یک قلاب فنری تعبیه شده در پایین ستون مرکزی قرار دارد و به شما این امکان را می دهد که یک جسم سنگین را برای ثبات بیشتر به آن آویزان کنید.

سر توپ (سر توپ) دارای قفل های جداگانه سر و صفحه، صفحه اشاره گر چرخشی 360 درجه و سطح حباب تراز است. یک صفحه آزاد کننده سریع Arca با پیچ دوربین 1.4-20 اینچی به همراه یک کیف حمل بادوام با بند شانه برای ذخیره سازی سه پایه و قابل حمل همراه است.

دو موقعیت گوشه پایه در حالت عمودی

برای انعطاف بیشتر، پایه های سه پایه را می توان به طور مستقل در دو زاویه مختلف در جای خود قفل کرد تا امکان عکاسی در فضاهای تنگ، در زمین های ناهموار یا در زوایای کم دوربین را فراهم کند.

دسته فوم روی پایه مونوپاد

پوشیدن آن را به خصوص در دماهای شدید راحت می کند.

ستون مرکزی سریع

برای تنظیم سریع از همان سیستم قفل پیچ استفاده کنید.

قلاب تعبیه شده در ستون مرکزی

یک قلاب فنری تعبیه شده در پایین ستون مرکزی به شما این امکان را می دهد که یک جسم سنگین را برای ثبات بیشتر از آن آویزان کنید.

دستگیره های پلاستیکی پیچ خورده برای قفل سریع با سیستم ضد چرخش روی پایه

دستگیره های قفل لاستیکی MeFoto، همراه با پایه های ضد چرخش، امکان تنظیم سریع و بی صدا و مقاومت در برابر آب و هوا و گرد و غبار را فراهم می کند.

سر توپ دقیق و ثابت

سر توپ دوتایی سنگین با صفحه نوع Arca سازگار و قطع سریع

صفحه نمایش با چرخش 360 درجه

با استفاده از مقیاس پانورامای پیشرونده برای تراز دقیق تصویر، به راحتی پانورامای دقیق به دست آورید

صفحه نمایش و قفل سر جدا

دستگیره های جداگانه تنظیم و قفل کردن آن را آسان می کند.

سطح حباب

سطح حباب به شما امکان می دهد تنظیمات خوبی برای پانوراماهای بدون درز انجام دهید.

کیف حمل

هر سه پایه MeFoto همراه با کیف محافظ مخصوص به خود ارائه می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی سه پایه عکاسی MeFOTO A1350Q1 (Black)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی سه پایه عکاسی MeFOTO A1350Q1 (Black)"، کلیک کنید.