برسی سه پایه فیلمبرداری حرفه ای ساچلر Sachtler aktiv6

نقدر و برسی

سه پایه فیلمبرداری حرفه ای ساچلر Sachtler aktiv6

Sachtler System aktiv6
با وزن تنها 6.3 کیلوگرم (13.9 پوند)، سیستم aktiv6 flowtech75 هم سبک و هم بادوام است و به گونه ای طراحی شده است که بخشی بادوام و با کارایی بالا از کیت شما باشد.

این سیستم بهترین انتخاب برای دوربین های فیلمبرداری حرفه ای متوسط ​​و کیت های دوربین سینمای دیجیتال تا وزن 8 کیلوگرم است. 15 مرحله امکان تعادل سریع و دقیق دوربین شما را فراهم می کند. مکانیسم بارگذاری جانبی آن با صفحه بزرگ 120 میلی متری بارگیری و قرار دادن دوربین را سریع و آسان می کند. هفت تنظيم لغزش، گزينه‌هاي صاف و سريعي را براي تنظيم عملکرد لغزش بدون لرزش و تکان دادن فراهم مي‌کند. PrismBubble روشن با نمای بالا یا جانبی، تراز را از هر ارتفاعی آسان می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی سه پایه فیلمبرداری حرفه ای ساچلر Sachtler aktiv6" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی سه پایه فیلمبرداری حرفه ای ساچلر Sachtler aktiv6"، کلیک کنید.