برسی سه پایه فیلمبرداری حرفه ای ساچلر Sachtler aktiv8

نقدر و برسی

سه پایه فیلمبرداری حرفه ای ساچلر Sachtler aktiv8

Sachtler System aktiv8 flowtech75
با وزن تنها 6.3 کیلوگرم (13.9 پوند)، سیستم aktiv8 flowtech75 هم سبک و هم بادوام است و به گونه ای طراحی شده است که بخشی بادوام و با کارایی بالا از کیت شما باشد.

این سیستم برای دوربین های فیلمبرداری حرفه ای با اندازه متوسط ​​و کیت های دوربین سینمای دیجیتال با وزن حداکثر 12 کیلوگرم (26.5 پوند) بهترین گزینه است. 15 مرحله امکان تعادل سریع و دقیق دوربین شما را فراهم می کند. مکانیسم بارگذاری جانبی آن با صفحه بزرگ 120 میلی متری بارگیری و قرار دادن دوربین را سریع و آسان می کند. هفت تنظيم لغزش، گزينه‌هاي صاف و سريعي را براي تنظيم عملکرد لغزش بدون لرزش و تکان دادن فراهم مي‌کند. نمای بالا یا جانبی روشن PrismBubble تراز را از هر ارتفاعی آسان می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی سه پایه فیلمبرداری حرفه ای ساچلر Sachtler aktiv8" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی سه پایه فیلمبرداری حرفه ای ساچلر Sachtler aktiv8"، کلیک کنید.