برسی سه پایه فیلم برداری مانفروتو Manfrotto MVK500AM

نقدر و برسی

برسی سه پایه فیلم برداری مانفروتو Manfrotto MVK500AM

سه پایه فیلم برداری مانفروتو Manfrotto MVK500AM

سه پایه Manfrotto MVK500AM

کیت هد فیلم Manfrotto MVH500A Fluid با سه پایه و کیف حمل MVT502AM دارای سر نرم و صاف و صفحه ای پهن برای پشتیبانی از فرمت HDSLR و نیم دایره 60 میلی متری برای تراز سریع (سر فرمت قابلمه) بدون تنظیم است. اینها پاها هستند. هد حداکثر بار تقریباً 5 کیلوگرم را تحمل می کند و دارای تعادل فنری داخلی از پیش تنظیم شده 5.3 پوند (2.4 کیلوگرم) است. دارای دامنه حرکت عمودی از -70 درجه تا +90 درجه و دارای چرخش افقی 360 درجه است. سر همچنین دارای یک سیستم قفل جانبی برای صفحه اسلاید آزاد کننده سریع، یک دسته چرخان و یک بالون تراز است.

سه پایه دو مرحله ای آن دارای یک توپ 75 میلی متری است و شامل یک آداپتور 75 تا 60 میلی متری برای سر MVH500A می باشد. پایه ها به صورت جداگانه قابل تنظیم هستند و دارای یک پخش کننده سطح متوسط ​​برای پایداری در زمین های ناهموار هستند. حداقل ارتفاع سه پایه و سر برای عکس های با زاویه پایین کمی بیش از دو فوت (60.96 سانتی متر) و حداکثر ارتفاع کمی بیش از پنج فوت (152.4 سانتی متر) است. این پایه ها دارای پایه های غیرقابل جدا شدن هستند که برای فضاهای بیرونی و داخلی با کف ظریف مناسب هستند. کیف حمل همراه همراه، حمل و نقل سه پایه و سر را برای شما آسان و راحت می کند.

سفارش خرید جدیدترین لوازم جانبی دوربین و خرید تجهیزات روشنایی کلیک کنید

مشخصات سه پایه ویدیویی Manfrotto MVK500AM

سر نرم

  • صفحه دوربین عریض از دوربین های DSLR پشتیبانی می کند و این سر را هم برای دوربین های فیلمبرداری و هم برای دوربین های DSLR مناسب می کند.
  • نیم دایره 60 میلی متری به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به تنظیم مجدد پاها، سر را به سرعت صاف کنید. همچنین ایجاد عکس های با زاویه هلندی را بدون خطر عدم تعادل سه پایه آسان تر می کند.
  • بالانس فنر در 5.3 پوند (2.4 کیلوگرم) پایدار است. با این حال، هد 11 پوند (تقریباً 5 کیلوگرم) را تحمل می کند و متعادل کننده همچنان در هنگام استفاده از تنظیمات دوربین سنگین تر از 2.4 کیلوگرم کمک می کند.
  • کارتریج های سیال حرفه ای (سیلندر) کشش ثابت سیال را در دو محور عمودی و افقی ایجاد می کنند.
  • هد دارای محدوده شیب 90 درجه به جلو و 70 درجه به عقب است که به شما امکان می دهد دوربین را مستقیماً به سمت پایین و تقریباً مستقیم به سمت بالا متمایل کنید.
  • هد 360 درجه به صورت افقی حرکت می کند و به شما امکان می دهد عکس های پانورامای طولانی بگیرید یا دوربین را روی سر بچرخانید.
  • سیستم قفل جانبی به صفحه نمایش QR کشویی اجازه می دهد تا به جای اینکه نیاز به تراز و کشیدن از پشت داشته باشد، از سر از بالا جدا شود. این به شما امکان رهاسازی سریع با قابلیت تنظیم تعادل نوار لغزنده را می دهد.
  • حباب تسطیح سر یکپارچه به شما کمک می کند سر نرم و صاف را سریعتر تراز کنید.
  • 500PLONG مجهز به صفحه کشویی QR، دارای پایه های دوربین 1/4 اینچ -20 و 16-3/8 اینچ است.
  • سر شامل یک میله چرخان است و دارای دو سوکت نصب میله در هر طرف برای کار با دست چپ یا راست است. میله دوار دوم اختیاری به شما امکان می دهد همزمان با دو اهرم چرخشی سر را کنترل کنید.
  • کانکتور Easy Link یک شیار 3/8-16 اینچی در کنار سر است که به شما امکان می دهد به راحتی لوازم جانبی را به خود سر (نه دوربین) وصل کنید.

پایه سه پایه

  • دارای یک توپ اتصال سر نرم 75 میلی متری است، یک آداپتور 75 میلی متری تا 60 میلی متری برای استفاده با سر MVH500A ارائه شده است.
  • پایه های سه پایه بیش از 33 پوند (14.96 کیلوگرم) را تحمل می کنند و به راحتی وزن سر نرم و دوربین را تحمل می کنند. پاها در حالت بسته (بدون سر نرم) کمی بیش از دو فوت (60.96 سانتی متر) هستند، ارتفاع آن از 56.96 سانتی متر تا 143.5 سانتی متر متغیر است و وزن آن تنها 4.3 پوند (1.95 کیلوگرم) است.
  • برای استحکام و دوام بیشتر، پایه ها از لوله های آلومینیومی بیضی شکل ساخته شده اند. هر پا را می توان به طور مستقل در صورت نیاز بالا و پایین آورد.
  • پخش کننده سطح متوسط ​​به جلوگیری از ناپایداری کمک می کند، که برای کار بر روی سطوح ناهموار ایده آل است.
  • پایه های لاستیکی غیر قابل جابجایی چسبندگی ایمن را فراهم می کنند و برای سطوح ظریف مانند سطوح داخلی مناسب هستند.
  • بند پا الاستیک پاها را در حین حمل و نقل و نگهداری ایمن نگه می دارد.

کیسه حمل پر شده

یک کیف حمل بالدار، سه پایه و سر را در هنگام نگهداری یا حمل و نقل کنار هم نگه می دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی سه پایه فیلم برداری مانفروتو Manfrotto MVK500AM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی سه پایه فیلم برداری مانفروتو Manfrotto MVK500AM"، کلیک کنید.