برسی سه پایه مانفروتو Manfrotto 458B NeoTec Pro Photo Aluminum Tripod

نقدر و برسی

سه پایه مانفروتو Manfrotto 458B NeoTec Pro Photo Aluminum Tripod

سه پایه عکس آلومینیومی Manfrotto 458B NeoTec Pro

سه پایه آلومینیومی Manfrotto 458B یکی از جذاب ترین مدل های سه پایه در بازار دیجیتال است که از مکانیزم باز و بسته شدن خلاقانه فناوری NeoTec (باز شدن سریع تلسکوپی) استفاده می کند. سه پایه آلومینیومی Manfrotto 458B دارای پایه هایی است که به راحتی با باز کردن هر پایه باز می شوند و به طور خودکار در هر موقعیتی قفل می شوند، بدون پیچ، دستگیره یا اهرم برای سفت کردن.

سه پایه های Manfrotto را می توان به طور کامل باز یا در هر نقطه میانی قفل کرد تا با فشار دادن دکمه آزادسازی در بالای سه پایه، موقعیت مناسبی داشته باشد. این مکانیسم با فشار دادن وزنه از بالا به پایین، نیروی قفل بیشتری اعمال می کند.

از مشخصات بیرونی این سه پایه می توان به مواردی مانند: حداکثر ارتفاع 156 سانتی متر، حداقل ارتفاع 9.9 سانتی متر، ارتفاع تاشو 64 سانتی متر، وزن 2.4 کیلوگرم و ظرفیت بار 8 کیلوگرم اشاره کرد.

سفارش خرید میکروفون موبایل و گیمبال موبایل کلیک کنید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی سه پایه مانفروتو Manfrotto 458B NeoTec Pro Photo Aluminum Tripod" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی سه پایه مانفروتو Manfrotto 458B NeoTec Pro Photo Aluminum Tripod"، کلیک کنید.