برسی سه پایه مانفروتو Manfrotto Befree GT Travel Aluminum Tripod(Black) MKBFRTA4GT-BH

نقدر و برسی

سه پایه مانفروتو Manfrotto Befree GT Travel Aluminum Tripod(Black) MKBFRTA4GT-BH

سه پایه آلومینیومی مسافرتی Manfrotto Befree GT

کیت سه پایه آلومینیومی مسافرتی Befree G با سر توپ از Manfrotto راه حلی عالی برای عکاسان حرفه ای است که در سفر به عملکرد عالی نیاز دارند. Befree GT حرفه ای ترین راه حل در طیف گسترده ای از سه پایه های مسافرتی Manfrotto است. حمل این سه پایه با ابعاد تنها 43 سانتی متر در حالت تا شدن و وزن 10 کیلوگرم آسان است.

طراحی ارگونومیک آن کار با Manfrotto Befree GT را راحت، سریع و ایمن می‌کند و به عکاسان سخت‌گیر هم اجازه می‌دهد تجهیزات خود را سریع و آسان تنظیم کنند تا بتوانند روی عکس‌برداری تمرکز کنند. Befree GT دارای یک قلاب سفت و سخت جدید است که حداکثر پایداری را در همه انواع زمین از جمله ناهموارترین زمین‌ها فراهم می‌کند و همیشه دوربین را کاملاً ثابت نگه می‌دارد و برای ثبت واضح‌ترین تصاویر آماده است.

دوربین های دست دوم می فروشم در آخرین برچسب دیجیتال

مشخصه سه پایه Manfrotto Befree GT Travel

قفل M دارای یک قفل چرخشی جدید است که توسط Manfrotto ساخته شده است تا هر کسی را که به دنبال راه حلی جمع و جور، سریع و آسان برای استفاده است راضی کند. علاوه بر این، قفل M فاقد قطعات بیرون زده است و مکانیزم آن به طور کامل در اطراف سر بسته می شود، بنابراین Befree GT می تواند بدون هیچ مشکلی از محفظه جیب خود وارد و خارج شود.

انتخابگر زاویه اصلی ارگونومیک طوری طراحی شده است که هم عکاسان راست دست و هم چپ دست می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. سه پایه Befree GT را می توان به راحتی در سه موقعیت زاویه مستقل قرار داد، که انعطاف پذیری کامل تصویربرداری را برای تمام ایده های خلاقانه ای که می توانند در فضای باز نمایش داده شوند، فراهم می کند.

این سه پایه مجهز به سر توپ مرکزی پیشرفته آلومینیومی MH496-BH (MH496-BH)، قابل حمل و در عین حال قدرتمند است و حرکت روان و دقیق دوربین را امکان پذیر می کند. این سر توپ پیشرفته ترکیبی از عملکرد بالا و دارای سه کنترل مستقل است که به آن توانایی سازگاری با هر محیطی را می دهد.

یک دستگیره ارگونومیک اصلی قفل توپ را کنترل می‌کند، یک دستگیره کنترل اصطکاک یکپارچه کشش توپ را تنظیم می‌کند تا وزن تجهیزات همیشه کاملاً متعادل باشد و عکس‌ها بدون زحمت قاب شوند. یک دکمه پان اختصاصی صفحه افقی را صاف نگه می‌دارد و پان دوربین را به صورت افقی حرکت می‌دهد و امکان ثبت تصاویر چشم‌انداز خیره‌کننده را فراهم می‌کند. کادربندی 496 آسان‌تر است و گزینه‌های بی‌پایانی را در اختیار شما قرار می‌دهد، بنابراین می‌توانید هر زاویه‌ای را که فکر می‌کنید انتخاب کنید.

با اتصال این صفحه آلومینیومی به دوربین، تمامی سرهای Manfrotto و تقریبا تمامی سرهای سه پایه موجود در بازار که دارای اتصالات به سبک Arca-swiss هستند، به سرعت و بدون نیاز به قطعات متحرک قابل تنظیم هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی سه پایه مانفروتو Manfrotto Befree GT Travel Aluminum Tripod(Black) MKBFRTA4GT-BH" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی سه پایه مانفروتو Manfrotto Befree GT Travel Aluminum Tripod(Black) MKBFRTA4GT-BH"، کلیک کنید.