برسی سه پایه مانفروتو Manfrotto MK055XPRO3-3W

نقدر و برسی

سه پایه مانفروتو Manfrotto MK055XPRO3-3W

سه پایه Manfrotto MK055XPRO3-3W

کیت سه پایه محبوب Manfrotto MT055 با سر سه محوره MHXPRO-3W می تواند برای طیف گسترده ای از برنامه های فیلمبرداری و عکاسی استفاده شود. این محصول شامل سر سه راهه MHXPRO-3W X-PRO به همراه صفحه رهاسازی سریع می باشد، بنابراین می توانید از این سه پایه با دوربین های بسیار متنوع استفاده کنید.

سه پایه را به راحتی از حالت عمودی به افقی تغییر دهید به لطف مکانیزم ستون 90 درجه، می توانید از این سه پایه برای عکاسی ماکرو، عکاسی از غذا و عکاسی محصول استفاده کنید و از آزادی عکسبرداری بیشتری لذت ببرید. در واقع، شما می توانید جهت یابی را حتی با یک دوربین متصل انجام دهید، بنابراین می توانید در زمان صرفه جویی کنید و تجهیزات خود را در موقعیت مورد نظر نگه دارید.

بهترین قیمت دوربین حرفه ای و دوربین فیلمبرداری حرفه ای در سایت سایت ما

پایه های سه پایه 055XPRO3 با سر قابل افزایش به لطف اهرم های Quick Power Lock که هر پایه را قفل و باز می کند، به سرعت تنظیم می شوند. اهرم های QPL به طور ویژه برای راحتی شما با باز کردن یک دست طراحی شده اند. اهرم های QPL همچنین قفل محکم تری را در هر پایه نسبت به مدل های قبلی ارائه می دهند تا اطمینان حاصل شود که سه پایه شما تا حد ممکن سفت است.

انتخابگرهای ارگونومیک سه‌پایه به هر سه‌پایه اجازه می‌دهند تا به‌طور مستقل و پایدار با هر یک از زوایای از پیش تعیین‌شده تنظیم شود، و به شما آزادی بیشتری برای عکاسی با توجه به سبک شخصی‌تان می‌دهد.

برای خرید دوربین های Osmo و GoPro و محفظه هوا کلیک کنید

در بالای سه پایه، 055XPRO3 دارای یک Easy Link است که با لوازم جانبی (مانند چراغ LED، فلاش، بازتابنده یا سایر تجهیزات) روی بازو یا براکت سازگار است (بازو و براکت باید جداگانه Manfrotto X- خریداری شوند). PRO 3-Way Head دارای اهرم‌های جمع‌شدنی است که آن را فوق‌العاده فشرده می‌کند، و همچنین دارای کنترل‌های اصطکاک جدید در محورهای عمودی و شیب (کنترل نرمی حرکت سر) است. آنها به تعادل وزن تجهیزات دوربین کمک می کنند تا بتوانید با باز کردن دکمه های قفل تنظیمات را انجام دهید. پس از بسته شدن، آنها همه چیز را در جای خود برای شلیک بعدی قفل می کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی سه پایه مانفروتو Manfrotto MK055XPRO3-3W" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی سه پایه مانفروتو Manfrotto MK055XPRO3-3W"، کلیک کنید.