برسی سه پایه منعطف JOBY GorillaPod 1K JB01503-BWW Flexible Mini-Tripod with Ball Head Kit

نقدر و برسی

برسی سه پایه منعطف JOBY GorillaPod 1K JB01503-BWW Flexible Mini-Tripod with Ball Head Kit

سه پایه منعطف JOBY GorillaPod 1K JB01503-BWW Flexible Mini-Tripod with Ball Head Kit

کیت سه پایه انعطاف پذیر JOBY GorillaPod 1K JB01503-BWW

مینی سه‌پایه انعطاف‌پذیر گوریل پاد 1K کیت گوریل پاد Joby’s GorillaPod 1K را با BallHead 1K ترکیب می‌کند تا یک سیستم پشتیبانی انعطاف‌پذیر و همه‌کاره ایجاد کند. با سر توپ، می توانید جهت و زاویه تجهیزات خود را دقیقاً کنترل کنید و سپس آن موقعیت را برای استفاده آسان در جای خود قفل کنید. این کیت برای دوربین‌های بدون آینه جمع‌وجور، چراغ‌های LED، فلاش‌ها یا سایر لوازم جانبی با وزن حداکثر 2.2 پوند (تقریباً 1 کیلوگرم) ایده‌آل است.

همه جوره میفروشم لنز و تکنیک نورپردازی

مینی سه پایه انعطاف پذیر JOBY GorillaPod 1K

مینی سه‌پایه انعطاف‌پذیر JOBY GorillaPod 1K، با انعطاف‌پذیری قابل‌توجه برای پشتیبانی از تجهیزات شما، دارای پایه‌هایی متشکل از چندین مفصل است که به شما امکان می‌دهد آن را در اطراف اجسام بپیچید و برای استفاده در زمین‌های ناهموار مناسب است. با ظرفیت بار 2.2 پوند (تقریباً 998 گرم)، می تواند به طور قابل اعتماد تجهیزاتی مانند فلاش، چراغ های ویدئویی و بسیاری از موارد را حمل کند. دوربین بدون آینه برای خودت نگه دار دارای ساختار سه پایه بسیار جمع و جور، ارتفاع 25.6 سانتی متر و وزن 197 گرم است که نگهداری یا حمل آن را در هنگام سفر آسان می کند.

برای بهبود کشش و پایداری در سطوح ناپایدار، مفاصل و پایه های GorillaPod 1K در مکان های خاصی لاستیکی می شوند. بقیه سه پایه از فولاد ضد زنگ و پلاستیک ABS ثبت شده ساخته شده است که برای دوام و عملکرد پایدار طراحی شده است. با یک سوراخ پیچ 1/4 اینچ – 20 برای نصب، این پایه می تواند مستقیماً با لوازم جانبی شما استفاده شود.

  • می توان آن را با دوربین ها، چراغ ها، بلندگوها و هر وسیله دیگری با وزن حداکثر 2.2 پوند (تقریباً 998 گرم) که با محل نصب پیچ استاندارد 1/4 اینچ – 20 سازگار است، استفاده کرد.
  • پایه های اتصال انعطاف پذیر به شما این امکان را می دهد که تجهیزات خود را به اکثر سطوح متصل کنید.
  • جمع و جور و با وزن 197 گرم و ارتفاع 25.6 سانتی متر می توان آن را در یک کیف کوچک حمل کرد و یا به راحتی در دست یا جیب حمل کرد.
  • دارای حلقه های لاستیکی و پایه های مفصلی برای پایداری بیشتر در زمین های سخت است
  • ساخت فولاد ضد زنگ بادوام و پلاستیک ABS

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی سه پایه منعطف JOBY GorillaPod 1K JB01503-BWW Flexible Mini-Tripod with Ball Head Kit" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی سه پایه منعطف JOBY GorillaPod 1K JB01503-BWW Flexible Mini-Tripod with Ball Head Kit"، کلیک کنید.