برسی سه پایه منعطف JOBY JB01566-BWW GorillaPod 3K PRO Kit

نقدر و برسی

سه پایه منعطف JOBY JB01566-BWW GorillaPod 3K PRO Kit

سه پایه انعطاف پذیر JOBY JB01566-BWW GorillaPod 3K PRO Kit

کیت JOBY JB01566-BWW GorillaPod 3K PRO دارای یک سه پایه سر توپ انعطاف پذیر است. با سر توپ، می توانید جهت و زاویه تجهیزات خود را دقیقاً کنترل کنید و سپس آن موقعیت را برای استفاده آسان در جای خود قفل کنید. این مجموعه برای دوربین بدون آینه فشرده، چراغ های LED، فلاش یا سایر لوازم جانبی با وزن حداکثر 3 کیلوگرم.

مشخصات سه پایه انعطاف پذیر JOBY GorillaPod 3K

سه‌پایه انعطاف‌پذیر JOBY GorillaPod 3K، با انعطاف‌پذیری قابل‌توجه برای پشتیبانی از تجهیزات شما، دارای پایه‌های متشکل از چندین مفصل است که به شما امکان می‌دهد آن را در اطراف اجسام بپیچید و آن را برای استفاده در زمین‌های ناهموار تطبیق دهید. با ظرفیت بار تا 3 کیلوگرم می تواند با اطمینان تجهیزاتی مانند فلاش دوربین، نورهای ویدئویی و دوربین های بدون آینه را روی خود نگه دارید. این سه پایه دارای ساختار بسیار جمع و جور است، 30 سانتی متر ارتفاع و 463 گرم وزن دارد که ذخیره یا حمل آن را در هنگام سفر آسان می کند.

فروش تجهیزات ضبط صدا و تکنیک دوربین

برای بهبود چسبندگی و پایداری روی سطوح ناپایدار، مفاصل و پایه های GorillaPod 3K در مناطق خاصی لاستیکی می شوند. بقیه سه پایه از فولاد ضد زنگ و پلاستیک ABS ثبت شده ساخته شده است که برای دوام و عملکرد پایدار طراحی شده است. با یک سوراخ پیچ 1/4 اینچ – 20 برای نصب، این پایه می تواند مستقیماً با لوازم جانبی شما استفاده شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی سه پایه منعطف JOBY JB01566-BWW GorillaPod 3K PRO Kit" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی سه پایه منعطف JOBY JB01566-BWW GorillaPod 3K PRO Kit"، کلیک کنید.