برسی سه پایه JOBY GorillaPod Rig JB01522

نقدر و برسی

سه پایه JOBY GorillaPod Rig JB01522

سه پایه JOBY GorillaPod Rig JB01522

با Joby GorillaPod Rig، که شامل سر سازگار با Arca، چرخش 360 درجه و شیب 90 درجه، و صفحه نمایش سریع رها می شود، می توانید فیلم های روان و پایدار بگیرید. یک آداپتور توپ که بین سه پایه و سر قرار می گیرد، دو محل نصب 1/4 اینچی با 20 پیچ را فراهم می کند. این به یک بازو و پایه کفش 6 سوکتی گوریلا پاد اجازه می‌دهد به هر پایه 1/4 اینچ تا 20 وصل شود. در نتیجه، این راه‌اندازی به شما امکان می‌دهد دو بازوی منعطف داشته باشید که می‌تواند فلاش‌های ویدیویی، میکروفون یا هر وسیله جانبی دیگری را در خود جای دهد. به شما کمک می کند تا ویدیو ضبط کنید همچنین، یک پایه GoPro در آن گنجانده شده است، بنابراین a دوربین اکشن همچنین می تواند به بازوی انعطاف پذیر متصل شود.

دوربین حرفه ای بخر

پایه‌های انعطاف‌پذیر سه‌پایه می‌توانند به سمت بالا برگردند، به یک دسته تبدیل شوند و سه‌پایه را به یک پلت‌فرم ویدیویی ۱.۸۵ پوندی (۸۳۹ گرمی) با ظرفیت بارگیری ۱۱ پوند (۵ کیلوگرم) تبدیل کنند. ویژگی اصلی GorillaPod همیشه پایه‌های انعطاف‌پذیر آن بوده است که به اکثر شاخه‌های درخت، نرده‌ها یا میله‌ها متصل می‌شود، اما بند حمل و نصب سریع آن اطراف اجسام پهن‌تر را سفت می‌کند و از حرکت سه‌پایه شما اطمینان می‌دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی سه پایه JOBY GorillaPod Rig JB01522" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی سه پایه JOBY GorillaPod Rig JB01522"، کلیک کنید.