برسی میز عکاسی ایلکین ILKEEN Binar Assist Kit

نقدر و برسی

برسی میز عکاسی ایلکین ILKEEN Binar Assist Kit

میز عکاسی ایلکین ILKEEN Binar Assist Kit

میز عکاسی کیت کمک بینار ILKEEN

این یک هم تیمی خستگی ناپذیر برای عکاسان حرفه ای در هر شرایطی است. با سوراخ هایی در اندازه های مختلف (38 شماره M8 یکی 3/8 اینچ و دیگری 1/4 اینچ) تجهیزات و دستگاه های مختلف را می توان مانند یک پازل جابجا کرد و با مونتاژ آسان و سریع این ابزار بسیاری از دستگاه ها و قطعاتی مانند باتری، هارد دیسک، رم ریدر، پاور بانک و سایر قطعات یا تجهیزاتی که برای اتصال به لپ تاپ برای یک عکاس حرفه ای مورد نیاز است را می توان برای عملکرد با دقت بالا مونتاژ کرد.

جهت فلاش دوربین بخر و خرید لنز دوربین کلیک

مشخصات جدول عکاسی iP-3XB152025

با نصب این ابزار بر روی پایه های نور، عکاسان می توانند یک میز کاری داشته باشند که به صورت افقی و عمودی حرکت می کند. اصولا این ابزار را می توان با کمک گیره و نگهدارنده به یک آتلیه مجهز و حرفه ای برای عکاسان حرفه ای تبدیل کرد. همچنین به شما کمک می کند پروژه های عکاسی تجاری را به تنهایی و بدون دستیاران مختلف تکمیل کنید.

میز عکاسی iP-3XB152025 ابزاری است که از 3 صفحه فلزی به ابعاد 15×15 سانتی متر، 20×20 سانتی متر، 30×30 سانتی متر و یک رابط آلومینیومی سخت شده برای نصب پایه های نور تشکیل شده است. این ابزار قادر است وزن ابزارهای کوچک، بزرگ و حتی سنگین را تحمل کند.

می توانید محصولات مختلف را مستقیماً روی این ابزار نصب کنید یا از پلکسی گلاس برای بزرگنمایی تصویر پد استفاده کنید. در این صفحات سوراخ هایی وجود دارد که می توانید مواد مختلفی مانند چوب، الوار و … را روی آنها نصب کنید. پایه میز عکاسی ابزار مفیدی است که به راحتی می توانید از لپ تاپ برای تمرکز نور روی محصولات استفاده کنید. عکاسان به نور جانبی سوژه دست می یابند و میز خود را با آن جایگزین می کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میز عکاسی ایلکین ILKEEN Binar Assist Kit" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میز عکاسی ایلکین ILKEEN Binar Assist Kit"، کلیک کنید.