برسی نگه دارنده تبلت جوبی Joby GripTight Tablet PRO 2 Mount JB01741-BWW

نقدر و برسی

نگه دارنده تبلت جوبی Joby GripTight Tablet PRO 2 Mount JB01741-BWW

نگهدارنده تبلت JOBY GripTight PRO 2 جدیدترین پایه تبلت است که برای نگهداری ایمن جدیدترین تبلت های قابل تعویض طراحی شده است. یکپارچه از حالت افقی به عمودی، با این طراحی جدید، فک‌ها اکنون می‌توانند هر تبلتی با عرض 13 تا 23.5 سانتی‌متر (5.1 تا 9.25 اینچ) و عمق تا 17 میلی‌متر (0.67 اینچ) را در خود جای دهند که این امکان را برای یک قاب باریک فراهم می‌کند.

با جداشدنی Cold Shoe PRO، می‌توانید یک نور یا میکروفون اضافه کنید تا فوراً تولید محتوا، تماس ویدیویی یا کنفرانس تجاری از خانه را بهبود ببخشید. برای ایجاد محتوا، دو نقطه نصب ¼ تا 20 اینچی در هر طرف پایه تبلت بازوی GorillaPod وجود دارد که امکان افزودن چندین لوازم جانبی را فراهم می کند (بازوها و لوازم جانبی که جداگانه فروخته می شوند).

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نگه دارنده تبلت جوبی Joby GripTight Tablet PRO 2 Mount JB01741-BWW" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نگه دارنده تبلت جوبی Joby GripTight Tablet PRO 2 Mount JB01741-BWW"، کلیک کنید.