برسی نگه دارنده لب تاپ تترتولز Tether Tools Tether Table Aero TTATBLK

نقدر و برسی

نگه دارنده لب تاپ تترتولز Tether Tools Tether Table Aero TTATBLK

میز لپ تاپ Tetratools یک پلت فرم اتصال قابل حمل است که توسط عکاسان حرفه ای و مهندسان هوانوردی طراحی شده است. این پلتفرم بافت سیاه غیر بازتابنده که کاملاً از آلومینیوم هوافضای T6 ساخته شده است، از نظر طراحی شیک و همچنین پایدار و بادوام است. Aero Traveler برای نت‌بوک‌های کوچک و لپ‌تاپ‌های فوق‌قابل حمل مناسب است زیرا ابعاد آن 16×14 اینچ (40×35 سانتی‌متر) است.

بر روی این پلت فرم سه پایه LAJO-4 ProBracket قرار دارد. این براکت نصب آن را به هر سر سه پایه 1/4 تا 20 اینچی، پایه سه پایه 3/8 اینچی، پایه استودیویی 5/8 اینچی یا ضمیمه نصب به سبک Arca آسان می کند. نصب بر روی هر یک از این پایه ها و ساپورت ها سریع است.

ساخت و ساز عالی

Aero Traveler که از آلومینیوم هوافضای T6 ساخته شده است، دارای طراحی شیک با روکش مشکی غیر بازتابنده و سطح 16×14 اینچ (40×35 سانتی متر) است. این پلت فرم لپ تاپ سه پایه حداکثر باربری را دارد. ظرفیت 30 پوند (13.5 کیلوگرم) که آن را بسیار بادوام می کند

(سه پایه باید جداگانه خریداری شود)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نگه دارنده لب تاپ تترتولز Tether Tools Tether Table Aero TTATBLK" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نگه دارنده لب تاپ تترتولز Tether Tools Tether Table Aero TTATBLK"، کلیک کنید.