برسی نگه دارنده موبایل مانفروتو Manfrotto TwistGrip Tripod Adapter Clamp for Smartphones :TWISTGRIP

نقدر و برسی

نگه دارنده موبایل مانفروتو Manfrotto TwistGrip Tripod Adapter Clamp for Smartphones :TWISTGRIP

TwistGrip یک نگهدارنده گوشی هوشمند عالی از Manfrotto در سراسر جهان است که به طور ویژه برای همه کاربران گوشی های هوشمند که علاقه مند به گرفتن عکس یا فیلم با تلفن های هوشمند خود هستند و می خواهند پتانسیل دستگاه خود را به حداکثر برسانند طراحی شده است.

این گیره هر گوشی هوشمندی را به هر پایه متصل می کند و به عنوان پایه ای برای یک سیستم عکاسی کامل مدولار عمل می کند. اتصال پشتیبانی رزوه ای 4/1 و اتصال کفش سرد LED به شما امکان می دهد از TwistGrip در تنظیمات متعدد و با لوازم جانبی عکاسی مختلف استفاده کنید و به شما کمک می کند تا بهترین نتایج عکاسی را بدست آورید.

بدنه آلومینیومی مستحکم و قابل اعتماد و ساخت و ساز با کیفیت، همگی در ایتالیا ساخته شده‌اند و این اطمینان را ایجاد می‌کند که گوشی‌های هوشمند در حین عکاسی به طور ایمن در جای خود قرار می‌گیرند: گیره چرخش و قفل گوشی را به طور ایمن در جای خود نگه می‌دارد. این گوشی هوشمند را تنها در چند مرحله آسان قرار می دهد.

TwistGrip به لطف ظاهر و عملکرد منحصر به فرد خود یکی از لوازم جانبی تلفن های هوشمند است: ظاهر شیک، مواد با کیفیت بالا، شکل جمع و جور و کاربردهای بی شمار آن نه تنها امکان حمل آسان، بلکه انعطاف پذیری را نیز فراهم می کند و استفاده از آن را به تجربه ای دلپذیر تبدیل می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نگه دارنده موبایل مانفروتو Manfrotto TwistGrip Tripod Adapter Clamp for Smartphones :TWISTGRIP" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نگه دارنده موبایل مانفروتو Manfrotto TwistGrip Tripod Adapter Clamp for Smartphones :TWISTGRIP"، کلیک کنید.