برسی کیت نگه دارنده کولمن CULLMANN FLEXX Touring Set Item Number: 42175

نقدر و برسی

کیت نگه دارنده کولمن CULLMANN FLEXX Touring Set Item Number: 42175

همانطور که از نام آن پیداست، سری FLEXX Touring در درجه اول برای نیازهای عکاسان و فیلمبردارانی که عمدتاً در فضای باز کار می کنند، مناسب است. مجموعه FLEXX Touring که از شش محصول مجزا تشکیل شده است که می توانند در تنظیمات و پیکربندی های مختلف با یکدیگر ترکیب شوند، تعداد زیادی از برنامه های ممکن در فضای باز و استودیویی را ارائه می دهد.

بزرگترین مزیت مجموعه FLEXX Touring تعداد زیاد اپلیکیشن های مختلف است. اتصال ایمن به سطوح صاف مانند شیشه یا سطوح صیقلی توسط مکنده CS30 ارائه می شود. چند گیره آلومینیومی مستحکم CC60 با چهار رشته اتصال 1.4 اینچی مختلف، جای مناسبی برای گرفتن عکس های عالی در فضای باز و در استودیو فراهم می کند. میخ (تیغه) آلومینیومی روکش شده به همراه صفحه دوربین و سر توپ CROSS CB6.1n ابزاری ایده آل برای عکاسی از طبیعت است. سه پایه جمع و جور NANOMAX 400T مخصوص عکاسانی است که دوست دارند با کوله پشتی سفر کنند. ابعاد بسته بندی شده آن کوچک و تنها 28 سانتی متر مربع است که امکان قرار دادن این سه پایه را به راحتی و به سرعت در کوله پشتی فراهم می کند. این محصولات را می توان با خیال راحت در یک کیف حمل با کیفیت بالا که مخصوص محتویات مجموعه FLEXX Touring طراحی شده است، نگهداری کرد.

  • مجموعه 6 تکه FLEXX Touring دارای محصولات کاربردی مخصوص استفاده در فضای باز و البته در استودیو می باشد.
  • دارای یک کیسه نگهداری محکم برای حمل و نقل ایمن و راحت.
  • دارای لوازم جانبی، محکم، کاربردی، کوچک و مناسب برای گرفتن عکس و فیلم در فضای باز.
  • تعداد نامحدودی از انواع پیکربندی از طریق سازگاری با تمام محصولات FLEXX وجود دارد.
  • دارای چندین گیره آلومینیومی ریخته گری CC60 با فاصله 60 میلی متری بین گیره ها و چهار رزوه اتصال 1.4 اینچی است.
  • دارای یک میخ آلومینیومی روکش شده (تیغه) برای قرار دادن در هنگام عکاسی ماکرو (در مقیاس بزرگ) در فضای باز و نزدیک به زمین.
  • همراه با یا بدون سر توپ CROSS CB6.1n، کپسول مکش CS30 استقرار ایمن را برای مناظر غیر معمول فراهم می کند.
  • NANOMAX 400T – سه پایه مناسب برای کوله پشتی شما با اندازه های کوچک، طراحی پایدار، وزن سبک و حداکثر انعطاف پذیری.
  • از طریق یک رشته اتصال استاندارد 1.4 اینچی با محصولات تولید کنندگان خارجی سازگار است.

شماره کالا: 42175

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت نگه دارنده کولمن CULLMANN FLEXX Touring Set Item Number: 42175" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت نگه دارنده کولمن CULLMANN FLEXX Touring Set Item Number: 42175"، کلیک کنید.