برسی کیف سه پایه مانفروتو Manfrotto MBAG100P Padded Tripod Bag

نقدر و برسی

کیف سه پایه مانفروتو Manfrotto MBAG100P Padded Tripod Bag

کیف سه پایه پددار Manfrotto MBAG100P

کیف سه پایه پددار Manfrotto MBAG100P یک کیسه نایلونی بالستیک است که برای حمل سه پایه با حداکثر سر 39 اینچ (99.06 سانتی متر) طراحی شده است. این سایز مانند سایر کیف های دیواره نرم بسته به وسیله ای که در کیف می گذاریم کاهش می یابد. پدهای ترموفرمینگ سه پایه را در جای خود نگه می دارند و از آن مخصوصا سر محافظت می کنند.

این کیف همچنین دارای یک هدف دوگانه است و از لبه های سخت سه پایه در هنگام حمل و نقل محافظت می کند. زیپ کیف از طول کشیده شده و کیف را کاملا باز می کند. انتهای باز کیف امکان برداشتن و قرار دادن سریع سه پایه را فراهم می کند. یک جیب داخلی لوازم جانبی (مانند چوب های ویدئویی قابل حمل) را در خود جای می دهد. این کیف به شکل مخروطی طراحی شده است تا با سه پایه و سر مناسب باشد.

فروش سه پایه دوربین و فروش لنز دوربین در عصر دیجیتال

پایه های سه پایه به راحتی در انتهای باریک کیف جای می گیرند و فضای بیشتری در انتهای پهن تر برای حجم بیشتر سر در نظر گرفته شده است. همچنین به این معنی است که حتی اگر اهرم‌ها و دستگیره‌ها مناسب باشند و بخشی از سه‌پایه از کیف بیرون بیاید، باز هم قرار دادن سه‌پایه و سر در کیف آسان‌تر است. کیف شامل یک بند شانه و دسته حمل است. همچنین در کناره ها دستگیره های حمل وجود دارد.

  • نایلون بالستیک
  • فضای داخلی با لایه های ترموفرم شده
  • زیپ تمام طول

شکل مخروطی آن به شما این امکان را می دهد که سه پایه را با سر وصل در کیف قرار دهید. پایه های سه پایه به راحتی در انتهای باریک کیف جای می گیرند و انتهای پهن فضای بیشتری برای حجم بیشتر سر دارد. همچنین به این معنی است که حتی اگر اهرم‌ها و دستگیره‌ها مناسب باشند و بخشی از سه‌پایه از کیف بیرون بیاید، باز هم قرار دادن سه‌پایه و سر در کیف آسان‌تر است.

زیپ کیف از طول کشیده شده و کیف را کاملا باز می کند. انتهای باز کیف امکان برداشتن و قرار دادن سریع سه پایه را فراهم می کند.

بالشتک های ترموفرم شده سه پایه را در جای خود نگه می دارند و از آن مخصوصا سر محافظت می کنند. این کیف همچنین دارای یک هدف دوگانه است و از لبه های سخت سه پایه در هنگام حمل و نقل محافظت می کند. یک جیب داخلی لوازم جانبی (مانند هدهای ویدئویی قابل حمل) را نگه می دارد و در نتیجه از آنها در برابر برخورد با محیط اطراف و آسیب رساندن به آنها محافظت می کند.

گزینه های تحویل

دسته حمل

بند

دسته انتهایی

سازگار با سه پایه های Manfrotto تا طول 39 اینچ (99.6 سانتی متر).

ویژگی های کیف سه پایه پددار Manfrotto MBAG100P

قطر داخلی قسمت اصلی: 18 سانتی متر

قطر داخلی سر: 23 سانتی متر

طول محفظه اصلی داخلی: 95 سانتی متر

قطر بیرونی قسمت اصلی : 20 سانتی متر

قطر بیرونی سر: 25 سانتی متر

طول محفظه اصلی خارجی: 100 سانتی متر

ورن: 970 گرم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیف سه پایه مانفروتو Manfrotto MBAG100P Padded Tripod Bag" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیف سه پایه مانفروتو Manfrotto MBAG100P Padded Tripod Bag"، کلیک کنید.