برسی گریپ تلفن همراه PICTAR DSLR YOUR IPHONE S

نقدر و برسی

گریپ تلفن همراه PICTAR DSLR YOUR IPHONE S

Miggö Pictar دستگیره‌ای است که کنترل‌های مشابه دوربین‌های DSLR را به گوشی‌های آیفون و اندروید می‌دهد.

اکثر عکاسان احتمالاً موافق هستند که کیفیت تصویر دوربین گوشی های هوشمند در چند سال گذشته به سرعت بهبود یافته است و در بسیاری از موارد اکنون با خروجی برخی از دوربین های کامپکت دیجیتال معمولی رقابت می کند. با این حال، حتی اگر کیفیت تصویر گوشی هوشمند جیبی شما تمام چیزی باشد که شما نیاز دارید، باز هم دلیل بر این است که دوربین های معمولی مزایای غیرقابل انکاری نسبت به گوشی های هوشمند ارائه می دهند: ارگونومی و طراحی دوربین عکاسی است.

صفحه نمایش های لمسی برای استفاده عمومی و ناوبری در دستگاه های تلفن همراه عالی هستند، اما بسیاری از عکاسان دکمه های فیزیکی و شماره گیری حالت را به کنترل های مجازی روی صفحه برای تنظیم پارامترهای عکسبرداری دوربین ترجیح می دهند.

دسته دوربین Miggö Pictar را وارد کنید. به آیفون شما متصل می شود و تعدادی کنترل فیزیکی قابل تنظیم، به علاوه کانکتور سه پایه و کانکتور کفش سرد را فراهم می کند. Pictar در دو نسخه عرضه می شود. برای مدل های کوچک آیفون از جمله آیفون (سری آیفون بزرگتر) مانند 8، 7 و SE یا گوشی های کوچک اندرویدی سامسونگ مانند S6 مناسب است.

امکانات، ارگونومی و کیفیت ساخت

اتصال Pictar به تلفن شما یک فرآیند بسیار آسان است. به لطف مکانیزم فنری، می توانید گوشی خود را به طور ایمن متصل نگه دارید. پس از اتصال به تلفن و اتصال به برنامه Pictar، دستگیره مهم ترین کنترل هایی را که از یک دوربین معمولی انتظار دارید را ارائه می دهد.

دسته لاستیکی محکم Pictar امکان ذخیره سازی راحت و ایمن را فراهم می کند.

برای فوکوس و قفل کردن نوردهی می توانید دکمه شاتر را تا نیمه فشار دهید و دو چرخ در پشت به طور پیش فرض برای تغییر نوردهی و تغییر حالت عکاسی هستند. چرخ جلو به عنوان یک حلقه زوم عمل می کند و با فشار دادن به دوربین جلو می رود. این پیکربندی منطقی است، اما اگر روشی را که به طور پیش‌فرض تنظیم می‌شود دوست ندارید، برنامه Pictar امکان سفارشی‌سازی را فراهم می‌کند. شما می توانید تنظیمات مختلفی برای هر حالت عکسبرداری داشته باشید و حتی پروفایل های سفارشی ایجاد کنید.

Pictar همان مجموعه کنترل‌ها و ویژگی‌هایی را ارائه می‌کند که معمولاً در دوربین‌های کامپکت دیجیتال یا لنز قابل تعویض پیدا می‌کنید.

به لطف دسته لاستیکی، نگه داشتن آن حتی با یک دست راحت است و بسیاری از کنترل ها به راحتی قابل دسترسی هستند.

طراحی باز دستگیره به شما امکان می دهد لنزهای بیشتری را نصب کنید که نیازی به قاب گوشی ندارند، اما هنگام نگه داشتن دستگیره نمی توانید آیفون خود را شارژ کنید. جا کفشی سرد به شما این امکان را می دهد که از چراغ ها یا میکروفون ها با گوشی خود استفاده کنید و در پایین دسته یک پایه سه پایه استاندارد پیدا خواهید کرد.

دو صفحه در پشت امکان تنظیم سریع حالت عکسبرداری و پارامترها را فراهم می کند.

برق توسط یک باتری ½ AA تامین می شود که میگو می گوید باید بین 4 تا 6 ماه دوام بیاورد.

برنامه دوربین Pictar تمام اطلاعاتی را که برای گرفتن عکس نیاز دارید را نشان می دهد. هیستوگرام، سطح مجازی و قاب شبکه را می توان در تنظیمات فعال کرد.

برای استفاده از دسته ابتدا باید برنامه ویژه پیکتر را دانلود و نصب کنید. به جایبلوتوثاز طریق سیستم عامل اولتراسونیک با گوشی ارتباط برقرار می کند. اساساً، فرکانس‌های اولتراسونیک را که توسط میکروفون‌های آیفون دریافت می‌شوند، با فرکانس منحصر به فردی برای هر عملکرد ارسال می‌کند. به گفته سازندگان Pictar، این کار باتری کمتری را در هر دو دستگاه مصرف می کند.

رابط کاربری اپلیکیشن ساده و به خوبی طراحی شده است. تنظیمات مهم دوربین را نشان می دهد و به شما امکان نمایش شبکه، هیستوگرام و سطح مجازی را می دهد. می‌توانید نقاط فوکوس و نوردهی را روی صفحه تنظیم کنید، و در برخی حالت‌ها پارامتر عکس‌برداری روی یک نوار لغزنده مجازی تنظیم می‌شود، در غیر این صورت اکثر تنظیمات از طریق شماره‌گیر و دکمه‌های فیزیکی تغییر می‌کنند: گزینه‌های سفارشی کردن کنترل‌های فیزیکی تقریباً بی‌پایان هستند.

شماره گیری به شما امکان می دهد بین سرعت خودکار، دستی و شاتر و ISO سوئیچ کنید. حالت‌های ماکرو و اسپورت نیز وجود دارند که برای استفاده از مقادیر ISO بالاتر برای سرعت‌های شاتر سریع‌تر و یک حالت فیلتر که امکان دستکاری تصویر زنده را فراهم می‌کند. حالت فیلم نیز گنجانده شده است، اما کنترل دستی محدود به جبران نوردهی است.

کسانی که عاشق عکاسی با تلفن همراه به دلیل نامرئی بودن آن هستند و می خواهند دستگاه خود را تا حد امکان جمع و جور و قابل حمل نگه دارند و کسانی که دوست دارند از هر وسیله ای برای بهبود استفاده کنند این یک ابزار بسیار مفید برای استفاده از قابلیت های دوربین یا عملکردهای خود است. گوشی هوشمند و همچنین زمانی که می خواهید پارامترهای عکاسی خود را به صورت دستی کنترل کنید، دسته پیکتر قطعا می تواند برای شما مناسب باشد. صفحه ها و دکمه ها نسبت به اکثر کنترل های روی صفحه تنظیمات سریع تری دارند و سه پایه و پایه های کفش سرد مورد استقبال عکاسان جدی قرار می گیرند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گریپ تلفن همراه PICTAR DSLR YOUR IPHONE S" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گریپ تلفن همراه PICTAR DSLR YOUR IPHONE S"، کلیک کنید.