برسی CULLMANN CONCEPT ONE OM510 Multi function head Item Number: 40510

نقدر و برسی

CULLMANN CONCEPT ONE OM510 Multi function head Item Number: 40510

این یک ابزار دقیق، چند منظوره و کاملا موثر است. CONCEPT ONE OM510 از آلومینیوم ساخته شده و دارای هد چند منظوره می باشد که با توجه به تجهیزات و قابلیت های مورد استفاده تمامی الزامات را برآورده می کند. یک پایه بلند چند منظوره با ارتفاع بیش از 300 میلی متر مجهز به دو لغزنده قابل تنظیم با رزوه های 3.8 اینچی و دو صفحه اتصال با رزوه های 1.4 و 3.8 اینچی است. در ترکیب با لوازم جانبی CULLMANN FLEXX، OM510 یک لوازم جانبی ایده آل برای ایده های خلاقانه است.

(سه پایه باید جداگانه خریداری شود)

پایه مرکزی آلومینیومی گالوانیزه با طول 290 میلی متری دارای خط رسوب در دو طرف بوده و به دلیل پایداری بالا برای دوربین های سنگین نیز مناسب است. این ابزار با گزینه های بی شماری برای اتصال سه پایه، سر توپ، فلاش، چراغ های LED، دوربین و غیره، کاربردهای گسترده ای را در اختیار عکاسان و فیلمبرداران قرار می دهد تا تصاویر جالبی را ثبت کنند. با رزوه اتصال 1.4 اینچی استاندارد، OM510 را می توان بر روی هر سه پایه ای نصب کرد. با بازکردن یک یا هر دو صفحه اتصال، می توان پایه چندکاره را از سر چندکاره OM510 جدا کرد.

  • ساخته شده از ریخته گری آلومینیوم و قسمت آلومینیومی
  • پایه چند منظوره و مستحکم ساخته شده از مقطع آلومینیومی با 290 میلی متر متحرک
  • سر محکم چند منظوره با دو ترازو قابل تنظیم و حرفه ای
  • پیچ های نصب با طراحی ارگونومیک برای نگه داشتن ایمن
  • دو نوار لغزنده با قابلیت تنظیم بی نهایت با سیم اتصال 3.8 اینچی
  • دو صفحه اتصال قابل جدا شدن، هر کدام با رزوه های 1.4 و 3.8 اینچی.
  • رزوه کانکتور 1.4 اینچی استاندارد برای همه سازندگان رایج
  • پایه چند منظوره قابل جابجایی سازگار با UniQ/C و Arca

شماره کالا: 40510.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی CULLMANN CONCEPT ONE OM510 Multi function head Item Number: 40510" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی CULLMANN CONCEPT ONE OM510 Multi function head Item Number: 40510"، کلیک کنید.