بهترین برند مولتی کوکر نینجا Ninja چیست؟

راهنمای خرید انواع مولتی کوکر نینجا Ninja

مولتی کوکر یکی از جدیدترین لوازم خانگی کوچک می باشد که به بازار جهانی معرفی شده است. این محصول برای زندگی امروزی طراحی شده است. از مهمترین ویژگی های این وسیله سریع بودن و پخت چند منظوره بودن آن است.  

در واقع مولتی کوکر یک دستگاه مولتی فانکشنال با سرعت بالا و پخت عالی می باشد. این دستگاه برای زندگی با سرعت بالای امروزی و برای تغذیه صحیح با روش های پخت مختلف طراحی شده است.

 

ویژگی هایی که از مولتی کوکر یک لوازم خانگی خاص ساخته است

مولتی کوکر در واقع نسل جدید پلوپز می باشد. ولی از طرف دیگر پختن برنج کمترین کاری است که این وسیله انجام می دهد. این مولتی کوکر نینجا علاوه بر پخت برنج دارای امکانات زیر می باشد:

  1. زودپز: این دستگاه می تواند برخی غذاهایی که نیاز دارید سریع پخته شوند مانند گوشت و حبوبات را سریع با حالت تحت فشار بپزد.
  2. آرام پز: مولتی کوکر نینجا مدل ON400 قادر است برنج و سایر مواد غذایی که نیاز است تا به آرامی و با حرارت ملایم پخته شوند را با این روش پخت نماید.
  3. سرخ کن: در این محصول می توان انواع مختلف غذا را سرخ کرد. مواد غذایی مانند سیب زمینی، پیاز، گوشت و مرغ را می توان با استفاده از این روش سرخ کرد.
  4. استفاده به عنوان پلوپز: همانطور که اشاره شد یکی از کاربرد های این تولیدات پخت برنج می باشد.
  5. گریل کردن مواد غذایی: گریل کردن یکی از روش های پخت محبوب می باشد که برای انواع مواد غذایی پروتئینی قابل اجراست. با استفاده از مولتی کوکر این روش پخت را به راحتی می توانید انجام دهید.
  6. تفت دادن مواد غذایی: با استفاده از این لوازم خانگی جدید انواع مواد غذایی را با حرارت های مختلف و قابل تنظیم میتوان تفت داد.
  7. کباب کردن: یکی از محبوب ترین روش پخت برا ما ایرانیان کباب کردن مواد غذایی است که این دستگاه به راحتی قادر است تا مواد غذایی را با این روش بپزد.
  8. یکی از ویژگی های منحصر بفرد مولتی کوکر گرفتن آب میوه ها و تولید میوه خشک می باشد.
  9. مورد بعدی مصرف بسیار پایین برق توسط این دستگاه می باشد. این لوازم خانگی با توجه به کارایی بسیار بالا داری مصرف برق بسیار پایین است.

 

نکته

تمام موارد بالا زمانی برای مولتی کوکر صدق می کند که شما این دستگاه را از یک برند معتبر و فروشگاه مطمئن خریداری نمایید. 

پیشنهاد ما به شما در خصوص خرید این لوازم خانگی مولتی کوکر نینجا می باشد.

 

راهنمای خرید مولتی کوکر نینجا

در خرید مولتی کوکر نینجا بایستی موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

  1. ظرفیت دستگاه: این مورد با اندازه کاسه این محصول تعیین می شود. با توجه به تعداد افراد خانواده و مقدار غذایی که قصد پخت دارید باید ظرفیت متناسبی را انتخاب نمایید. به عنوان مثال برای یک خانواده 6 نفره یک مولتی کوکر 4 لیتری مناسب است.
  2. توان موتور محصول: هر چقدر قدرت موتور مولتی کوکر بالاتر باشد حرارت بیشتر تولید کرده و در نتیجه تایم پخت غذا کمتر خواهد شد. البته این قدرت با ظرفیت این محصولات رابطه مستقیم دارد. عمدتا توان موتور تولیدات موجود در بازار لوازم خانگی مابین 750 تا 1750 وات خواهد بود.
  3. تنوع برنامه های پخت: تفاوت یک مولتی کوکر ساده با مدل پیشرفته در تعداد برنامه های پخت آن است. این مورد همچنین یکی از مهمترین موارد تعیین کننده قیمت این دستگاه می باشد.
  4. قیمت: با مقایسه ای اجمالی متوجه خواهید شد که بهترین قیمت با بالاترین امکانات این شرکت است.
  5. تنوع مواد غذایی قابل پخت: با عنایت به تنوع بالای برنامه های پخت این دستگاه طیف وسیعی از مواد غذایی و غذا با روش های مختلف قابل طبخ خواهد بود. غذاهایی از جمله: سیب زمینی، برنج، انواع سوپ، مرغ، گوشت ماهی، انواع مختلف کیک و شیرینی، سبزیجات، مافین و نان تست را می توانید در این دستگاه به روش های مختلف بپزید.

 

 در انتها مولتی کوکر نینجا

 مولتی کوکر نینجا یکی از بهترین برند های موجود در بازار در رابطه با این محصول می باشد. انواع مدل های تولید شده توسط این برند در این دسته دارای برنامه های متنوعی مانند: PRESSURE، STEAM CRISP، STEAM BACK، AIR FRY،BROIL،BAKE/ROAST و DEHYDRATED می باشند. به جرات میتوان گفت برنامه های پخت این برند جزو کامل ترین برنامه های موجود در بازار می باشد. همچنین قیمت این محصولات نسبت محصولات مشابه با برند های دیگر نسبت به امکانات آن بسیار منصفانه تر می باشد. 

همچنین فناوری های استفاده شده در این مولتی کوکر از جدیدترین تکنولوژی ها می باشد. این  امکانات به روز باعث کاهش تایم پخت، بهینه سازی مصرف انرژی و در نهایت افزایش عمر مفید دستگاه می شود.  برای خرید انواع محصولات نینجا به نمایندگی نینجا مراجعه کنید.

نکته مهم در خرید مولتی کوکر نینجا خرید از مراکز معتبر می باشد. با توجه به محبوبیت این برند و افزایش تقاضا سو استفاده هم در این زمینه زیاد شده است. به همین دلیل باید از فروشگاه های  معتبر که نمایندگی این برند را دارند به صورت حضوری یا آنلاین خرید خود را انجام دهید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهترین برند مولتی کوکر نینجا Ninja چیست؟" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی, کسب و کار ایرانی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهترین برند مولتی کوکر نینجا Ninja چیست؟"، کلیک کنید.