بیداری جهان علیه رژیم صهیونیستی، نشات گرفته از مکتب امام خمینی (ره) است

بیداری جهان علیه رژیم صهیونیستی، نشات گرفته از مکتب امام خمینی (ره) است

لیجار/آذربایجان غربی نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تحولات اخیر در دنیا و بیداری جهانیان علیه رژیم صهیونیستی، نشات گرفته از مکتب امام خمینی است.

حجت الاسلام سید سلمان ذاکر در گفت وگو با لیجار افزود: تحولات اخیر در دنیا و بیداری ملت ها و دانشگاهیان علیه رژیم صهیونیستی و انزوای این رژیم جعلی همگی نشات گرفته از آموزه ها و مکتب امام خمینی (ره) است.

وی با اشاره به اینکه امروز تفکر ضد استکباری، آزادی خواهی و دفاع از مظلومِ، امام خمینی را در بیشتر کشورها می توان شاهد بود، تصریح کرد: امام خمینی در کنار اینکه فقیهی عالم بود، سیاستمداری بسیار بزرگ و دقیق و آگاه به زمان  بود و به آزادی های مشروع باور داشت، به همین دلیل است که با گذشت سالها از رحلت امام، همچنان مکتب و اندیشه ایشان تازگی دارد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امام راحل یک چهره با دیدگاه های فرا ملی است و مکتبشان به زمان خاصی تعلق ندارد، یادآور شد: امروزه تمام مسلمانان، آزادی خواهان و کسانی که به دنبال حقیقت در جهان هستند احترام خاصی برای شخصیت و اندیشه امام خمینی قایل هستند، چرا که مکتب خمینی چیزی جز حقیقت نیست.

وی ادامه داد: باید مکتب، اندیشه و دلیل اصلی محبوبیت امام خمینی به عنوان یک الگوی کامل سیاسی، اجتماعی و مذهبی به نسل جوان شناسانده شود.

پایان خبر لیجار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بیداری جهان علیه رژیم صهیونیستی، نشات گرفته از مکتب امام خمینی (ره) است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بیداری جهان علیه رژیم صهیونیستی، نشات گرفته از مکتب امام خمینی (ره) است"، کلیک کنید.