تبریک عمار حکیم به مقام معظم رهبری، پزشکیان و ملت ایران

تبریک عمار حکیم به مقام معظم رهبری، پزشکیان و ملت ایران

سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق، موفقیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، این تجربه دموکراتیک را به مقام معظم رهبری، دولت و ملت ایران تبریک گفت.

به گزارش لیجار، عمار حکیم در پیامی با اظهار امیدواری نسبت به این که رئیس‌جمهور جدید ایران به حل اختلافات در منطقه و جهان کمک کند، کسب اعتماد مردم توسط مسعود پزشکیان، رئیس جمهور ایران را به او تبریک گفت و خواستار تکمیل مسیر آیت‌الله شهید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور فقید توسط پزشکیان شد.

حکیم ابراز امیدواری کرد، برگزاری موفق انتخابات و انتخاب پزشکیان، ایجادکننده دوره سیاسی جدیدی باشد که به حل اختلافات در منطقه و جهان کمک کند.

پایان خبر لیجار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تبریک عمار حکیم به مقام معظم رهبری، پزشکیان و ملت ایران" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تبریک عمار حکیم به مقام معظم رهبری، پزشکیان و ملت ایران"، کلیک کنید.