تردد بیش از ۳۵۴ هزار زائر از پایانه‌های مرزی خوزستان

تردد بیش از ۳۵۴ هزار زائر از پایانه‌های مرزی خوزستان

لیجار/خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: ۳۵۴ هزار و ۴۵۲ زائر از ابتدای ماه صفر تا روز گذشته از پایانه‌های مرزی استان تردد داشتند.

محمد جولانژاد در گفت‌ و گو با لیجار با اشاره به تردد زائران اربعین حسینی از پایانه‌های مرزی چذابه از ۱۶ تا ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ اظهار کرد: در این مدت ۶ هزار و ۴۵۳ نفر از پایانه مرزی چذابه وارد شده و ۱۶ هزار و ۳۵۱ زائر ایرانی از این پایانه خارج شدند.

وی با اشاره به تردد ۲۷ هزار و ۹۷۵ نفر از پایانه مرزی چذابه افزود: در این مدت ورود ۲ هزار و ۲۲۶ نفر و خروج ۲ هزار و ۹۴۵ نفر خارجی از این پایانه ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به تردد زائران اربعین حسینی از پایانه مرزی شلمچه در این بازه زمانی عنوان کرد: ۲۷ هزار و ۸۸۲ نفر از مرز شلمچه ورود کرده و ۲۷۵ هزار و ۷۵۸ زائر ایرانی از طریق این مرز خارج شدند.

جولانژاد ادامه داد: در این مدت ۳۲۶ هزار و ۴۷۷ زائر از مرز شلمچه تردد کردند و در این زمینه ورود ۹ هزار و ۴۰۵ نفر و خروج ۱۳ هزار و ۴۳۲ نفر خارجی از این پایانه به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به ثبت تردد زائران اربعین حسینی در روز ۲۰ مرداد اظهار کرد: در این روز تردد ۲۴۳ هزارو ۲۲۶ نفر از ۲ پایانه مرزی خوزستان ثبت شده است.

پایان خبر لیجار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تردد بیش از ۳۵۴ هزار زائر از پایانه‌های مرزی خوزستان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تردد بیش از ۳۵۴ هزار زائر از پایانه‌های مرزی خوزستان"، کلیک کنید.