تعداد دقیق مجروحان حادثه اتوبوس زائران پاکستانی هنوز مشخص نیست

تعداد دقیق مجروحان حادثه اتوبوس زائران پاکستانی هنوز مشخص نیست

لیجار/فارس تصادف اتوبوس زائران پاکستانی با تریلر در محور نی‌ریز ـ سیرجان، ۴ شهریورماه موجب کشته شدن ۳ زائر و مجروح شدن چند نفر شد که هنوز آمار دقیق مصدومان این حادثه مشخص نیست.

مهدی خوبیار، معاون امداد و نجات هلال احمر فارس در گفت‌وگو با خبرنگار لیجار، تعداد مصدومان این حادثه را ۴۸ نفر اعلام کرد که تعدادی از این مصدومان توسط خودروهای عبوری، تعدادی دیگر توسط اورژانس و تعدادی دیگر توسط امدادگران هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

عبدالهاشم دهقانی، رئیس پلیس راه شمال فارس نیز در گفت‌وگو با خبرنگار لیجار تعداد این مصدومان را ۸ نفر اعلام کرد که دچار جراحات جدی شده‌اند.

از سوی دیگر در اخبار رسانه‌های محلی شهرستان نی‌ریز آمده است که در این حادثه ۲۰ نفر مصدوم شده‌اند و این حادثه نرسیده به مسجد ابوالفضل(ع) در گردنه لای رز رخ داده است و تعداد زیادی از آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ نی‌ریز، استهبان، سیرجان، هلال احمر، کارخانجات فولاد، سیمان سفید و خاکستری به محل حادثه اعزام شدند.

در اخبار منتشر شده آمده است که مصدومان این حادثه به بیمارستان‌های شهدای سلامت نی‌ریز و استهبان اعزام شدند.

به گزارش لیجار، اخبار تکمیلی این حادثه متعاقباً اعلام خواهد شد.

پایان خبر لیجار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تعداد دقیق مجروحان حادثه اتوبوس زائران پاکستانی هنوز مشخص نیست" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تعداد دقیق مجروحان حادثه اتوبوس زائران پاکستانی هنوز مشخص نیست"، کلیک کنید.