ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران به هفته آینده موکول شد

ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران به هفته آینده موکول شد

به گزارش خبرگزاری لیجار، کمره ای، درباره میزان سهمیه رسانه ها برای طرح ترافیک خبرنگاری در سال 1403 گفت: امیدواریم با مصوبه اعضای شورای شهر تهران، بتوان تا حدودی شاهد افزایش سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری برای رسانه ها باشیم.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن زمان ثبت نام خبرنگاران برای طرح ترافیک خبرنگاری، افزود: در حالی که قرار بود فرآیند ثبت نام طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری از صبح امروز آغاز شود، طبق اعلام شهرداری تهران خبرنگاران می توانند از هفته آینده نسبت به ارسال مدارک و نام نویسی اقدام کنند.

معاون رسانه مرکز ارتباط شهرداری تهران تاکید کرد: سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری سال جاری تا زمان پایان تخصیص سهمیه های سال 1403 اعتبار خواهد داشت و در حال مذاکره برای افزایش مبلغ کارت بلیت تخصیصی به خبرنگاران هستیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران به هفته آینده موکول شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران به هفته آینده موکول شد"، کلیک کنید.