ثبت ۱۶ هزار ولادت چند قلو در کشور در ۵ ماهه نخست امسال

ثبت ۱۶ هزار ولادت چند قلو در کشور در ۵ ماهه نخست امسال

آفتاب‌‌نیوز :

مرکز رصد جمعیت سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد: در پنج ماهه سال ۱۴۰۳، تعداد ۷۸۱۵ واقعه دوقلوزایی، ۳۰۶ واقعه سه قلوزایی، ۱۲ واقعه چهار قلوزایی و یک واقعه پنج قلوزایی در کشور به وقوع پیوسته است که در مجموع ۱۶ هزار و ۶۰۱ ولادت حاصل از چند قلوزایی، به ثبت رسیده است.

بر اساس این گزارش حدود ۴.۲ درصد ولادت‌های ثبت شده در کشور حاصل از چند قلوزایی بوده که استان اردبیل با ۵.۵ درصد بیشترین و استان سیستان و بلوچستان با ۲.۴ درصد کمترین درصد چندقلوزایی در کشور را به خود اختصاص داده‌اند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ثبت ۱۶ هزار ولادت چند قلو در کشور در ۵ ماهه نخست امسال" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ثبت ۱۶ هزار ولادت چند قلو در کشور در ۵ ماهه نخست امسال"، کلیک کنید.