حضور به موقع پلیس، مانع از خودسوزی یکی از شهروندان شد

حضور به موقع پلیس، مانع از خودسوزی یکی از شهروندان شد

به گزارش خبرگزاری لیجار، فرمانده انتظامی رشت گفت: در پی تماس شهروندی با مرکز فوریت های پلیسی 110 و اعلام اقدام به خودسوزی خانمی حدوداً 50 ساله در بلوار امام خمینی (ره)، بلافاصله، نزدیک ترین گشت انتظامی، جهت بررسی موضوع در محل حاضر شد و با همراهی و همکاری مردم، مانع از خودسوزی وی شده و دو بطری حاوی بنزین و الکل در اختیار را از وی دور کردند.

فرمانده انتظامی رشت افزود: برابر بررسی های صورت گرفته مشخص شد این خانم، در گذشته نیز، به دلیل مشکلات شخصی، چندین مورد اقدام به خودسوزی نافرجام نموده است. وی، به منظور بررسی زوایای بیشتر برای، به مرجع قضایی تحویل داده شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حضور به موقع پلیس، مانع از خودسوزی یکی از شهروندان شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حضور به موقع پلیس، مانع از خودسوزی یکی از شهروندان شد"، کلیک کنید.