خرید بیش از ۷۹ هزار تن گندم در استان کهگیلویه و بویراحمد

خرید بیش از ۷۹ هزار تن گندم در استان کهگیلویه و بویراحمد

لیجار/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد از خرید بیش از ۷۹ هزار تن گندم طی سال جاری در استان خبر داد.

ابوالحسن صداقت کیش در گفت و گو با خبرنگار لیجار گفت: از ابتدای فصل خرید تا کنون ۷۹ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده و این آمار نسبت به سال گذشته که ۷۴ هزار تن بوده افزایشی است.

وی با بیان اینکه خرید گندم در استان کهگیلویه و بویراحمد تا انتهای نیمه اول شهریور ادامه دارد، عنوان کرد: این میزان گندم در ۹ مرکز خرید استان خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پیش بینی می شود تا پایان فصل برداشت در این استان قریب به ۸۰ هزار تن گندم خریداری شود.

پایان خبر لیجار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خرید بیش از ۷۹ هزار تن گندم در استان کهگیلویه و بویراحمد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خرید بیش از ۷۹ هزار تن گندم در استان کهگیلویه و بویراحمد"، کلیک کنید.